معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی از آغاز ثبت نام برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف سال ۹۸ در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی خبر داد.

نام‌نویسی اعتکاف حرم رضوی از اول بهمن ماه آغاز می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سیدخلیل منبتی تصریح کرد: نامنویسی از علاقهمندان شرکت در مراسم معنوی اعتکاف از دوشنبه ۱ بهمن ماه آغاز می-شود و تا ۱۴ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: متقاضیان میتوانند برای ثبت‌نام در مراسم اعتکاف حرم مطهر رضوی به سامانه ثبت نام اعتکاف رضوی به آدرس www.etekaf.aqr.ir مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهند. همچنین علاقهمندان میتوانند از طریق ارسال عدد ۸ به شماره ۳۰۰۰۰۰۰۸ نیز اقدام به ثبت نام در این مراسم کنند.

منبتی با بیان این مطلب که دریافت کد رهگیری به منزله موفقیت در عملیات ثبت نام خواهد بود، گفت: همه ساله به علت کثرت متقاضیان شرکت در مراسم اعتکاف، از میان آن¬ها قرعهکشی به عمل میآید، لذا به همراه داشتن کد رهگیری تا زمان قرعهکشی و ثبت نام نهایی الزامیست.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی در ادامه تصریح کرد: علاوه به ثبت نام اعتکاف رضوی مسجد گوهرشاد، سایر مساجد وابسته آستان قدس رضوی در سطح شهر مشهد مقدس هم پذیرای عاشقان خداجوی خواهند بود که ثبت نام در این مساجد، توسط همین سامانه انجام میشود. مسجد صدیقیها، مسجد الرضا(ع) مصلی، مسجد الرضا(ع) خواجه ربیع، مسجد الرضا(ع) احمد آباد، مسجد ملا هاشم و مسجد امام خمینی(ره) از جمله مساجد تحت پوشش آستان قدس رضوی هستند.

منبتی در پایان گفت: متقاضیان در صورت بروز مشکل در روند ثبت نام یا پرسش درباره مراسم اعتکاف، میتوانند با با شماره تلفن‌های ۳۲۰۰۲۰۶۰-۳۲۰۰۳۰۶۰-۳۲۰۰۳۶۳۵ تماس حاصل فرمایند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.