خراسان شمالی- سرهنگ رضا عرب زاده جزئیات کشف سیگار قاچاق و دستگیری یک نفر متهم در بجنورد را تشریح کرد.

کشف بیش از ۵۲ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا عرب زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از کشف ۵۲ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال در بجنورد خبر داد.

وی گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وجود تعداد قابل توجهی سیگار قاچاق در یک باربری بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: ماموران در بازرسی از این باربری تعداد پنج کارتن حاوی تعداد ۵۲ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق را کشف و ضبط کردند؛ در این رابطه یک نفر متهم دستگیر که برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های بعمل آمده به فروش سیگار قاچاق در سطح شهرستان بجنورد اعتراف کرد، یاد آور شد: در نهایت، متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ عرب زاده با اشاره به اینکه وجود کالای قاچاق در کشور ضربه سنگینی به اقتصاد وارد می کند از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از وجود اینگونه انبار هایی که اقدام به فروش و نگهداری انواع کالای قاچاق می کنند را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.