مازندران- اسماعیل فولادی از نصب بیش از ۱۵ کیلومتر نیوجرسی در جاده های مازندران خبر داد.

نصب بیش از ۱۵ کیلومتر نیوجرسی در جاده‌های مازندران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری مازندران، اسماعیل فولادی رئیس اداره ایمنی و حریم راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار کرد: با هدف ارتقا ایمنی امسال بیش از ۱۵ کیلومتر نیوجرسی در جاده های استان نصب شد.

وی تاکید کرد: با توجه به تردد بالا و حضور میلیونی گردشگر و مسافر، ایمن‌سازی محورهای استان یکی از برنامه‌های اصلی و در دست اقدام این اداره‌کل است.

رئیس اداره ایمنی راهداری مازندران گفت: اقدامات گسترده ای دیگری همچون ۱۷۰۰ کیلومترخط‌ کشی و ۵ هزار کیلومتر هاشور و نقوش، تأمین روشنایی ۳ کیلومتر و اجرای روشنایی نقطه ای محورها و نقاط پر تصادف در ۱۶ مقطع  و نگهداری طولی محورها و تونل های استان به طول ۳۳۰ کیلومتر، ساماندهی نقاط پرتصادف و نصب بیش از ۲۲ هزار و ۵۰۰ عدد علائم اخطاری و انتظامی و اجرای بیش از ۲۸۰ کیلومتر شیار لرزاننده طولی و عرضی در جاده های استان صورت گرفت.

فولادی با اشاره به اینکه تعمیرات و نگهداری ۳۸۰۰ شاخه گاردریل در محورهای استان انجام شد، افزود: با اقدامات صورت گرفته شاهد کاهش چشمگیر تصادفات در جاده‌های استان هستیم.

وی به تأثیر مثبت اقدامات ایمن‌سازی راه ها در کاهش سوانح رانندگی اشاره کرد و گفت: علاوه بر اقدامات ایمن‌سازی محورها می‌توان با به‌ کارگیری تمهیدات مهندسی کنترل و نظارت، تبلیغات کافی، اطلاع‌ رسانی عمومی، آموزش فراگیر و راهنمایی و ارشاد گامی به سوی ارتقا و اعتلای فرهنگ ایمنی و به تبع آن کاهش سوانح رانندگی برداشت.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.