مازندران- ذبیح الله ذاکری از مشترکین در مناطق مرتفع وسردسیر خواست کنتور و تاسیسات آبرسانی را با عایق مناسب بپوشانند.

مازندرانی‌ها کنتور و تاسیسات آبرسانی را با عایق مناسب بپوشانند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران، ذبیح الله ذاکری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اینکه در روزهای آینده با کاهش دمای هوا مواجه می شویم از مشترکین مناطق کوهستانی و مرتفع خواست کنتور و تاسیسات آبرسانی خود را با عایق مناسب از جمله پشم شیشه و پوشال بپوشانند.

وی نسبت به یخ زدگی کنتور و تاسیسات آبرسانی در ایام سرد سال هشدار داد و افزود: مشترکین با پوشاندن کنتور و دریچه آن و همچنین لوله‌های روکار مسیر تا محل مصرف که در معرض هوای سرد قرار دارد، از وقوع یخ زدگی و ترکیدگی لوله و کنتورهای آب جلوگیری کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران یادآور شد: استفاده از پوشال، پشم شیشه، گونی و یا قرار دادن کیسه‌های خاک اره در محفظه کنتور، عایق‌بندی لوله‌های آب در فضای باز ساختمان، قطع آب واحد های خالی از سکنه و مراقبت مستمر در طول زمستان، از جمله اقدامات جلوگیری از یخ‌زدگی است.

ذاکری از مشترکین خواست از روش های غیراصولی یخ زدایی شامل ریختن آب جوش بر روی کنتور و یا استفاده از شعله مستقیم آتش خودداری و در صورت بروز یخ‌زدگی، با ریختن آب ولرم به منظور باز شدن ملایم جریان آب اقدام کنند .

مدیرعامل آبفاشهری مازندران از مشترکین خواست در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل، مراتب را با مرکز ارتباط مردمی ۱۲۲ اعلام تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل شان اقدام شود.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.