البرز- عزیزالله شهبازی با تاکید براینکه در انتصاب ها تابع توصیه ها نیستم، گفت: به عنوان نماینده عالی دولت در استان، خدمتگزار تمامی اقشار، احزاب، اقوام و گرایش ها هستم و در انتصاب ها نیز شایستگی افراد و اعتقاد کامل به سیاست های دولت و نظام مد نظر است.

استاندار البرز: در انتصاب‌ها تابع توصیه‌ها نیستم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، عزیزالله شهبازی استاندار، در جلسه شورای معاونین، فرمانداران و مدیران کل استانداری که پیش از ظهر امروز چهارشنبه برگزار شد، با اشاره به اینکه فرمانداران، نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها هستند، افزود: به این جایگاه باور جدی داشته و باید فرمانداران نیز با هم افزایی مدیران کل استان نسبت به انجام وظایف و تکالیف خود اهتمام داشته باشند.

وی ادامه داد: مدیران کل و فرمانداران باید در محل خدمت خود سکونت داشته باشند تا در هر شرایطی با حضور و اشراف کافی به موقع وارد عمل شوند.

شهبازی گفت: پس از گذشت ۴ دهه از عمر پیروزی انقلاب اسلامی آستانه صبر مسئولان بالا رفته و با سعه صدر پذیرای نقدهای منصفانه و پاسخگویی در جهت ابهام زدایی و تنویر افکار عمومی هستند.

وی بازبینی و توزیع تخصصی نیروهای استان در حوزه های مربوطه را موجب افزایش بازدهی ادارات و دستگاه ها دانست و افزود: فرمانداران و مدیران در شهرستان ها موظف به همگامی با سیاست های دولت در جهت تحقق اهداف و برنامه های نظام هستند.

استاندار البرز اضافه کرد: برای ساماندهی نیروی انسانی استانداری در وهله اول در تلاش هستیم که از ظرفیت های استان بهره برداری کنیم و در مراحل بعدی از نیروهای وزارت کشور بهره خواهیم برد.

این مسئول با بیان اینکه در انتصاب ها تابع توصیه ها نیستم، گفت: بعنوان نماینده عالی دولت در استان، خدمتگزار تمامی اقشار، احزاب، اقوام و گرایش ها هستم و در انتصاب ها نیز شایستگی افراد و اعتقاد کامل به سیاست های دولت و نظام مد نظر است.

شهبازی با تاکید بر اینکه مسئولان باید مردمی باشند و در دل جامعه با مردم دیدار و گفتگو داشته باشند، افزود: از جمله ملاک ارزیابی فرمانداران، جذب سرمایه گذار، توجه به ظرفیت های سرمایه اجتماعی، اعتماد عمومی، ایجاد نشاط اجتماعی، و آرامش مردم در شهرستان ها است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.