بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه اتفاقات بازی با عراق در جام ملت‌های استرالیا را فراموش نکرده است، گفت: اینبار کاملا تمرکز داریم و نمی‌خواهیم مرتکب اشتباهی شویم.

جهانبخش: مشکلی برای بازی ندارم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، علیرضا جهانبخش در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: شرایطم برای بازی کردن خوب است. در دو روز گذشته با تیم تمرین کرده ام. برای بازی با عراق مشکلی نداریم و آماده هستم. این به کادر فنی بستگی دارد که مرا بازی بدهد یا خیر.

وی ادامه داد: زمانی که جام ملت ها را آغاز کردیم بازی به بازی پیش رفتیم و خوشبختانه دو بازی اول ما فوق العاده بود. بازی با عراق هم برایمان مهم و معنادار است چون می خواهیم صدرنشین گروهمان باقی بمانیم و همچنین به اعتماد به نفسی که یک برد برایمان می آورد نیاز داریم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اتفاقات رخ داده در دور قبلی جام ملت های آسیا گفت: اتفاقاتی که در آن بازی رخ داد باعث شد ۱۰ نفره شویم و شرایطی که با آن مواجه شدیم کار را خیلی سخت کرد. با این حال ما مقابل عراق خیلی خوب بازی کردیم. هنوز هم معتقدم که باید به مرحله بعد صعود می کردیم اما فوتبال گاهی اوقات به ما لبخند نمی زند (همه چیز آنطور که دوست داریم پیش نمی رود) و حذف شدیم.

جهانبخش در پایان گفت: اینبار نمی خواهیم مرتکب اشتباهی شویم. کاملا تمرکز می کنیم و حتی از دور قبل بهتر ظاهر خواهیم شد. بنابراین می توانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی خود در جام ملت های آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در دبی به مصاف تیم عراق می رود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.