زن جوانی که در بلوار توس مشهد ربوده شده بود پس از گریختن از دست دو جوان زورگیر با حضور در کلانتری و با کمک چهره نگاری هویت فرد آدم ربا را فاش کرد.

ماجرای نجات زن مشهدی از چنگ گروه عنکبوت‌های زورگیر/ جوان 18 ساله به نیت شوم خود نرسید

به گزارش قدس آنلاین  ، ظهر سه روز قبل زنی ۲۸ ساله درحاشیه خیابان شهید جنگی با تهدید دو جوان به سمت بیابان‌های اطراف «مشهدقلی» ربوده شد.

دو جوان مذکور که یکی از آنها لانه عنکبوت را روی بازویش خالکوبی کرده بود، زن جوان را به زمین‌های کشاورزی خلوت در حاشیه شهر بردند و او را به شدت مورد آزار و اذیت قرار دادند اما با مقاومت و فریادهای دلخراش زن جوان آنها به هدف شوم خود نرسیدند و به ناچار دوباره آن زن را پشت فرمان نشاندند تا او را به لانه عنکبوتی خودشان در شهر منتقل کنند.

وقتی خودرو به بلوار توس رسید و سر و کله موتورسوارانی پیدا شد که با تماس عنکبوت های زورگیر به محل آمده بودند، زن جوان ترمز و درخواست کمک کرد و زورگیران سوار بر موتورسیکلت از محل گریختند.

زن 28 ساله در کلانتری کاظم آباد مشهد ماجرای «عنکبوت‌های زورگیر» را فاش کرد و ذهن نیروهای کلانتری روی عماد (زورگیر سابقه دار 18 ساله) معطوف و چهره نگاری شد.

بلافاصله عملیات دستگیری وی با دستور سرپرست مجتمع قضایی شهید کامیاب مشهد و هدایت سرگرد حسینی آغاز شد و نیروهای پلیس بعد از 48 ساعت، عماد در منزلی در بلوار توس دستگیر شد.

پرونده عنکبوت های زورگیر با دستور قاضی شریعت یار در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت.

منبع : ایلنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.