جلسه امروز هیات وزیران به ریاست رئیس جمهور و به صورت مشترک با استانداران با هدف تبیین سیاست‌های دولت، تقویت هماهنگی بین مدیران ملی و منطقه‌ای و بحث و بررسی پیرامون مشکلات استان‌ها تشکیل شد.

تبیین سیاست‌های دولت و بررسی مشکلات استان‌ها در جلسه مشترک وزرا و استانداران

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، جلسه روز چهارشنبه هیات وزیران به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و به صورت مشترک با استانداران با هدف تبیین سیاست‌های دولت، تقویت هماهنگی بین مدیران ملی و منطقه‌ای و بحث و بررسی پیرامون مشکلات استان‌ها تشکیل شد.

در ابتدای این نشست، تعدادی از استانداران به نمایندگی از سایر استانداران، جمع‌بندی دیدگاه‌های استان‌ها را در موضوعات مختلف به استحضار اعضای دولت رساندند.

حمایت از تولید و بنگاه‌های تولیدی، معیشت مردم، تأمین نیازمندی‌ها، تسهیل صادرات، مالیات، سرمایه‌گذاری، واگذاری پروژه‌های عمرانی، فرونشست زمین، ریزگردها، تقویت زیرساخت‌های مرزی، مدیریت شهری، خودکفایی و پایدارسازی درآمد شهرداری‌ها، بازآفرینی شهرها و تفویض اختیارات، از جمله موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

در ادامه این جلسه، بررسی و تصمیم گیری درباره موضوعات به کمیسیون‌های دولت ارجاع شد تا نتایج آن حداکثر تا نیمه بهمن ماه به هیئت وزیران ارائه شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.