یزد - آیت‌الله محمدرضا ناصری گفت : علت اینکه دنیا نسبت به انقلاب اسلامی ایران حساس است و در طول این ۴۰ سال نقشه‌های متعددی برای مقابله با ایران طرح‌ریزی می‌کند به دلیل این است که ما عزت بالایی داریم و آنها نمی‌توانند این عزت را مشاهده کنند.

دشمنی استکبار با ایران نشأت گرفته از عزت و اقتدار ایران است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه دراستان یزد صبح پنج شنبه درجمع روحانیون سپاه الغدیر این استان اظهارداشت: ایامی که درآن قرار داریم برای ملت ایران از اهمیت بسیار بالایی برخورداراست دشمنی استکبار با ایران نشات گرفته از عزت و اقتدار ایران است گفت: آمریکا می‌خواهد همانند عربستان ذلیل استکبار باشیم.

وی به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: الان نیازاست که به خوبی کارکنیم و نسبت به رفع مشکلات هرچه بیشتر قدم برداریم و در راه خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذارنکنیم.

ناصری یزدی به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت : الان ایران اسلامی در جهان دربهترین شرایط قرار دارد و به لحاظ عزت مسلمین و انقلاب وملت ایران در درجه عالی قرارداریم و ملت ایران باید به این مسئله ببالد.

امام جمعه یزد تصریح کرد: اگر ما عزتی در دنیا نداشتیم وجایگاهمان جایگاه ذلت و خواری بود، قطعا دشمنان با ما کاری نداشتند و وقت و هزینه خود را صرف مقابله و دشمنی با ایران نمی‌کردند اما الان تمام محاسبات خود را برای فشار به ملت ایران و دشمنی با انقلاب اسلامی معطوف کرده‌اند.

وی افزود: مطمئنا اگر ما ذلیل بودیم وهمانند آل سعود عمل می‌کردیم، عامل استکبارجهانی می‌شدیم و آمریکایی‌ها هم بیش ازهرکشوری ازما دفاع می‌کردند چرا که ما منافع آنها را تامین می‌کنیم ولی اینکه هررئیس جمهور آمریکا که روی کارمی‌آید باید برنامه دقیق در ارتباط با ایران ارائه کند نشان دهنده جایگاه وعظمت ایران اسلامی است

نماینده ولی فقیه دراستان یزد گفت: نباید به گونه ای تداعی شود که ایران در دورانی قرار گرفته که ضعف دارد بلکه ایران به لحاظ جایگاه و موقعیت جهانی در شان و عظمت بسیار بالایی برخوردار است.

ناصری یزدی خاطرنشان ساخت: از جهات مختلفی وضع ایران خوب است و دشمن در حال جان کندن برای ضربه زدن به انقلاب است و البته صدماتی هم می‌زند و خیلی موارد جلوی کار ما مانع می‌شوند ولی ما باید بدون توجه به این موانع به پیش حرکت کنیم.

امام جمعه یزد با اشاره به مشکلاتی که مردم الان دچارآن هستند افزود: مسئولان باید نسبت به رفع این مشکلات با تمام توان حرکت کنند و نسبت به رفع این مشکلات اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی تصریح کرد: ما در ایران از ظرفیت بسیار بالای نیروی انسانی و متخصصان برخوردار هستیم و در صورتی که متولیان اقتصاد و مسئولان تکیه خود را به این ظرفیت‌های عظیم قرار دهند، تمام مشکلات برطرف می‌شود.

انتهای پیام / 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.