خراسان شمالی- مجید الهی‌راد مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی با علی اکبری نماینده مردم ۵ شهرستان استان دیدار کرد.

معافیت مددجویان کمیته امداد استان از پرداخت هزینه انشعابات

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت خبری کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در دیدار با علی‌اکبری نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس، خواستار توجه مجدد مجلس و دولت نسبت به معافیت پرداخت عوارض شهرداری و انشعابات مددجویان تحت حمایت این نهاد در قانون بودجه سال ۹۸ شد.

وی با اشاره به تصویب بودجه سال ۹۸ در دولت افزود: دولت در تخصیص بودجه کمیته امداد در سال ۹۷ همکاری بسیار خوبی داشت در همین راستا با توجه به تورم سال جاری ضروری است اعتبارات کمیته امداد برای سال آینده نیز متناسب با نرخ تورم افزایش یابد.

وی بابیان اینکه اعتبار اصلی اعتبارات کمیته امداد از تبصره ۱۴ بودجه است، افزود: درخواست ما این است که این مبلغ افزایش پیدا کند و نمایندگان نیز عنایت ویژه‌ای به مددجویان کمیته امداد داشته باشند.

الهی راد همچنین با اشاره به اجرای طرح رفع سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون حدود ۹ درصد مددجویان کمیته امداد این استان از این طرح برخوردار هستند پیشنهاد می‌شود اجرای برنامه رفع سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال به وزارت بهداشت محول شود.

وی در ادامه خواستار یکپارچه‌سازی بیمه درمان مددجویان شهری و روستایی شد و گفت: کمیته امداد آمادگی پذیرش بیمه روستاییان و افراد تحت حمایت امداد در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر را دارد.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.