مازندران- علی نصیری از بازدید و معاینه مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین استان خبرداد.

مراکز معاینه فنی مازندران معاینه شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری، علی نصیری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در بازدید از مراکز معاینه فنی نوشهر و آمل که با حضور ادارات کل محیط زیست، پلیس راه و راهداری صورت پذیرفت، اظهار کرد: در این سرکشی، موارد لازم بررسی و صحت عملکردی مراکز تأیید و نواقص و تذکرات لازم ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: بازدیدهای دوره ای و مستمر در راستای کنترل و نظارت بر مراکز مکانیزه معاینه فنی سنگین که یکی از وظایف ذاتی سازمان راهداری جهت جلوگیری از هرگونه نقصان در عملکرد وسائط نقلیه سنگین باری و مسافری و اطمینان از سلامت فنی خودروهاست، صورت می گیرد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اضافه کرد: مراکز مکانیزه معاینه فنی سنگین نسبت به انجام آزمون های ظاهری و آزمون های مکانیزه خودرو اقدام می کنند که تست ظاهری شامل اتصالات، کیفیت لاستیک ها، شیشه ها و آینه ها، چراغ ها، کمربند ایمنی، کپسول آتش نشانی، جعبه کمک های اولیه، باک سوخت، درب هاست.

نصیری افزود: همچنین آزمون های مکانیزه شامل تست ترمز، لغزش جانبی چرخ ها، تست آلاینده ها، جلوبندی و فرمان، کیلومتر شمار و تست نور است.

وی یادآور شد: در حال حاضر استان مازندران دارای ۵ مرکز مکانیزه معاینه فنی سنگین فعال در شهرستان های نوشهر، آمل، قائمشهر، ساری و گلوگاه بوده که در ۹ ماهه امسال معاینه فنی ۴۱ هزار و ۱۸۸ دستگاه خودروی سنگین در این مراکز صورت پذیرفت.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.