نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: سیاه نمایی وضع موجود کشور به منظور ایجاد نارضایتی در مردم توطئه دشمن است.

سیاه نمایی وضعیت کشور توطئه دشمن است

به گزارش قدس آنلاین ، آیت الله سیدمجتبی حسینی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی در مشهد اظهار کرد: مردم ایران ۴۰ سال است مقابل توطئه های استکبار جهانی ایستاده اند و آنها هر سال مردم را تهدید می کنند و حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه تر می شود.

وی افزود: ما باید مشکلاتمان را با تکیه بر درون کشور حل کنیم و نیازی به آمریکایی ها نداریم و مطابق آموزه های قران نباید هراسی از آنها در دلمان راه دهیم.

نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مردم مشکلات اقتصادی دارند اما سیاه نمایی وضع موجود توطئه دشمن است و آنها به دنبال مایوس کردم مردم از نظام و انقلاب هستند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق گفت: زمانی که دشمن وارد سوریه شد فکر می کرد دو ماهه می تواند این کشور را فتح کند اما نیروی مقاومت و شهادت طلبی، آنها را به اهداف خودشان نرساند و در این کشور شکست خوردند.

وی افزود: آمریکا می خواست  عراق را به یک پایگاه منطقه‌ای در مقابل ایران تبدیل و حتی آنها در نجف نیز پایگاه داشتند اما با مقاومت مردم و حضور نیروهای مدافع حرم با نام حیدریون مجبور به فرار شدند. آمریکایی ها از عراق وحشت دارند و همین عامل باعث سفر مخفیانه رئیس جمهور آمریکا به این کشور شد.

حسینی با اشاره به وقایع منطقه خاطرنشان کرد: چندین سال است یمنی ها مقابل عربستان و همدستانش مقاومت کرده اند روحیه آنها هر ورز بهتر می شود و همین عامل باعث خشم بیشتر  دشمنان اسلام شده است.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.