یک عضو هیئت ملی راهپیمایی‌های بازگشت و شکستن محاصره با تأکید بر ادامه این تحرکات مسالمت‌آمیز مردمی تصریح کرد ملت فلسطین قادر است توطئه (آمریکایی صهیونیستی عربی) معامله قرن را با شکست همراه کند.

 راهپیمایی‌های بازگشت متوقف نخواهد شد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، یک عضو هیئت ملی راهپیمایی‌های بازگشت و شکستن محاصره با تأکید بر گسترش راهپیمایی‌های بازگشت طی هفته‌های آینده تصریح کرد ملت فلسطین دستی را که به‌سمت حقوقش دراز شود و به آن تعدی کند، با چنگ زدن کامل به وحدت ملی خود، قطع خواهد کرد. مزهر که از رهبران جبهه مردمی برای آزادی فلسطین به‌شمار می‌رود، پیامی خطاب به اشغالگران و دشمنان ملت فلسطین ارسال کرد مبنی بر اینکه هرگز نباید بر کاهش راهپیمایی‌های بازگشت حساب باز کنند،‌ هرچند محاصره تشدید شود.

وی اظهار داشت تمام تلاش‌های اشغالگران هیچ نفعی برای آنها نخواهد داشت و راهپیمایی‌های بازگشت طی روزهای آینده گسترش خواهد یافت. این عضو هیئت ملی راهپیمایی‌های بازگشت و شکستن محاصره تصریح کرد ملت فلسطین قادر است (توطئه) معامله قرن را به‌شکست بکشاند.

مزهر افزود: تا چند ماه دیگر، اولین سالگرد آغاز راهپیمایی‌های بازگشت را با برگزاری راهپیمایی میلیونی و با گزینه‌های جدید پس از ارزیابی تجربه‌ای گرامی خواهیم داشت که همه را غافلگیر خواهد کرد.

مزهر با اشاره به شرکت گسترده مردم در چهل و سومین راهپیمایی بازگشت اظهار داشت: قشرهای مختلف مردمی که به میادین بازگشت سرازیر شدند، آمدند تا پیام‌های روشنی را ارسال کنند به اینکه ملت ما هیچ گزینه‌ای جز وحدت ملی ندارد تا بهترین و مناسب‌ترین واکنش به خطراتی باشد که مسئله فلسطین را هدف قرار داده است.

وی بر ضرورت اهمیت مسئله فلسطین به‌عنوان یک مسئله مرکزی و محوری خاطرنشان کرد هر شهید و مجروحی که خونشان بر زمین می‌ریزد، نشان می‌دهد که ملت فلسطین بر ادامه مقاومت و مبارزه اصرار دارد.

تقدیر اسماعیل هنیه از ماهاتیر محمد

روز گذشته همچنین اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نامه‌ای برای ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی فرستاد و از وی به‌خاطر موضع شرافتمندانه‌اش در جلوگیری از ورود ورزشکاران رژیم صهیونیستی به مالزی تقدیر و تشکر کرد.

وی با تجلیل از موضع مالزی در مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خطاب به ماهاتیر محمد گفت: موضع اصیل و اصولی شما در مخالفت با دادن روادید به ورزشکاران اسرائیلی برای ورود به مالزی به‌منظور شرکت در مسابقات بین المللی شنا، مایه افتخار و تقدیر فراوان است، این موضع شرافتمندانه بیانگر واقعی مواضع تاریخی مالزی در یاری ملت فلسطین است که هر روز در معرض جنایات اشغالگران قرار دارد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری شهاب، هنیه با تقدیر و تشکر فراوان از نخست وزیر مالزی به‌خاطر مواضع قاطعانه‌اش و مخالفت با ورود هیئت صهیونیستی به کشورش و نیز تلاش‌های مالزی در حمایت از فلسطین و مبارزات مشروع ملت آن از موضع و نقش پیشتازانه مالزی در مخالفت با عادی‌سازی روابط با اشغالگران به خطر گسترش موج عادی‌سازی روابط با اشغالگران در جهان عرب و کشورهای اسلامی اشاره کرد که به‌گفته هنیه سردمداران رژیم اشغالگر از این مسئله برای تشدید سیاست شهرک‌سازی و یهودی‌سازی و تشدید جنایات خود علیه ملت فلسطین و مسجدالاقصی و قدس سوء‌ استفاده می‌کنند.

نگرانی صهیونیست‌ها از ادامه راهپیمایی‌های بازگشت

عمیر بوخبوط تحلیلگر نظامی یک رسانه رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از گسترش راهپیمایی‌های بازگشت در نوار غزه گفته تظاهرات در مرزهای نوار غزه، اولین آزمون برای کوخاوی رئیس جدید ستاد مشترک ارتش اسرائیل خواهد بود.

این تحلیلگر صهیونیست در سایت والا اذعان کرده است که دولت اسرائیل از تعهدات خود در زمینه آتش‌بس با حماس در غزه شانه خالی کرده است.

وی پیش‌بینی کرد که پس از بسته شدن گذرگاه رفح و تأخیر در ورود کمک‌های قطر، خشم داخلی در نوار غزه از طریق تظاهرات به‌سمت اسرائیل هدایت شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.