البرز- علی علوی از حضور تیم فوتبال شهرداری کرج در مسابقات جهانی کارگران به نمایندگی از کشورمان خبرداد.

تیم فوتبال شهرداری کرج خرداد ۹۸ به مسابقات جهانی اسپانیا می‌رود

علی علوی سرپرست اداره نگهداری، تجهیز و توسعه اماکن ورزشی شهرداری کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: مسابقات جهانی فوتبال کارگران جهان خردادماه سال آینده در کشور اسپانیا برگزار می شود و شهرداری کرج با توجه به کسب عنوان نخست کشور در این مسابقات حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به حضور ۳ تیم شهرداری کرج در لیگ های کشوری والیبال گفت: تیم های بزرگسالان، جوانان و نوجوانان با کسب نتایج لازم خود را به مرحله پلی آف رسانده اند.

سرپرست اداره نگهداری، تجهیز و توسعه امکان ورزشی شهرداری کرج از قهرمانی تیم والیبال کارگری شهرداری کرج در مسابقات استانی خبر داد وگفت: این تیم به عنوان نماینده استان البرز در مسابقات کشوری حاضر خواهد شد.

علوی با اشاره به اینکه تیم های ورزشی شهرداری کرج در دیگر رشته ها نیز به عناوین برتر  دست یافته است، ادامه داد: اخیرا تیم آمادگی جسمانی شهرداری کرج در مسابقات کلانشهرها که به میزبانی شیراز برگزار شد، نایب قهرمان شد.

سرپرست اداره نگهداری، تجهیز و توسعه امکان ورزشی شهرداری کرج یادآور شد: تیم فوتسال کارگری شهرداری کرج نیز به فینال مسابقات کارگری استان البرز راه یافته است وبرای کسب عنوان قهرمانی باید به مصاف حریف خود برود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.