سرمربی تیم ملی فوتبال عمان با اشاره به دیدار مرحله یک هشتم نهایی تیمش در جام ملت‌های آسیا برابر ایران گفت: با حریفی بازی داریم که یکی از بهترین تیم‌های آسیاست.

ورپیک: دنبال لذت بردن از بازی با ایران هستیم

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، پیم ورپیک در نشست خبری پیش از بازی فردا یکشنبه تیم ملی فوتبال عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا مقابل ایران با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی گفت: بازی سختی مقابل تیم خوب و قدرتمند ایران داریم که ساختار خوبی دارد. آنها یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا هستند که فردا با آنها بازی خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان درباره رویارویی با ایران افزود: سوال شما این است که ما باید نود دقیقه مقابل یکی از تیم های خوب آسیا بازی کنیم. در بازی فردا دنبال این هستیم که مثل همیشه از بازی در این تورنمنت لذت ببریم. به فکر بازی فردا هستیم و می خواهیم به موفقیت برسیم. تمام توانمان را با حداکثرها به کار می گیریم. لازم است که تا آخرین ثانیه به تلاشمان ادامه دهیم. 

وی با اشاره به اهمیت حضور تیم ملی فوتبال عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا افزود: وقتی تیم ها به این مرحله و بالاتر می رسند دنبال قدرتنمایی هستند. ما هم اینجاییم تا با امیدواری توانایی هایمان را نشان دهیم.

وی تصریح کرد: برنامه مسابقات به گونه ای است که ما یک روز ریکاوری داشتیم و سپس تمرین تاکتیکی انجام دادیم. به هرحال فشردگی تورنمنت است و باید بازیکنان را در همین فاصله بین مرحله قبلی و بازی بعدی به رقابت ها می رساندیم.

سرمربی تیم ملی عمان درباره حضور این تیم در مرحله یک هشتم نهایی اذعان داشت: بعد از مدت ها به این مرحله رسیده ایم. باید توجه کنیم تورنمنت است و باید از تمام ظرفیت‌مان استفاده کنیم. مصدوم نداریم و تنها حمد الجواهری مشکل داشت که او هم به تمرینات گروهی اضافه شد.

وی درباره اشتباهات داوری در مرحله قبلی نظیر بازی این تیم مقابل ژاپن نیز اشاره کرد و گفت: در مورد داوری خوش شانس نبودیم. اما فراموش نکنیم در کلیه مسابقات فوتبالی داور هم جزئی از بازی است. من تجربه این موضوع را دارم و تنها به فوتبال توجه می کنم. تمرکزم را روی کار می گذارم و سعی می کنم به این مسائل توجهی نداشته باشم.

وی افزود: سیستم بازی ها فشرده است و من ۲۳ بازیکن آماده دارم که به آنها فرصت می دهم. یک تیم هستیم و می رویم تا از فوتبالی که اینجا بازی می کنیم لذت ببریم.

ورپیک درباره شناخت خود از فوتبال ایران افزود: آنالیز داشته ایم و نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کردیم تا بتوانیم بهترین بازی را مقابل ایران برگزار کنیم.

سرمربی عمان که تیمش به عنوان تیم سوم مرحله گروهی به یک هشتم رسیده است در این باره تصریح کرد: قبل از شروع بازی ها هم گفتم خیلی خوب است که ۲۴ تیم در این مسابقات حاضر هستند. شما باید فوتبال را در آسیا اینطور ببینید و گسترش دهید. الان فرصت تیم ها برای بروز توانایی هایشان بیشتر است و این به فوتبال کمک می کند. باید نکات و جنبه های مثبت تصمیم گیری ها را هم دید و این هم جزئی از نکات مثبت است.

وی در خصوص دفاع مستحکم ایران که در مرحله گروهی گلی را دریافت نکرده است افزود: این یک واقعیت است که ما هم با آن مواجه هستیم. فردا یک جنگ برای تیم ما است و باید بهترین بازی خودمان را مقابل قدرت ایران نشان دهیم.  باید راهی برای فتح دروازه ایران پیدا کنیم. کار سختی داریم اما اینجاییم تا با تمام توان بازی کنیم و به موفقیت برسیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.