مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی بازیابی هویت ملی مذهبی نسل نوپای انقلاب اسلامی را برنامه اصلی این نهاد ذکر و بیان کرد: در این خصوص برنامه های متنوعی برای کودکان و والدین آنها تدارک دیده شده است.

بازیابی هویت ملی مذهبی کودکان اولویت کانون پرورش فکری است

به گزارش قدس آنلاین ؛ ابراهیم زره ‌ساز روز شنبه در دیدار با مسئولان آموزش و پرورش سبزوار افزود: برگزاری مراسم شادپیمایی و خاطره پیمایی دهه فجر با حضور عروسکها در مراکز کانون پرورش فکری خراسان رضوی یکی از برنامه کانون در این مسیر است که در آستانه جشنهای چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: دهه پنجم انقلاب اسلامی 'دهه توسعه، پیشرفت و امید' می باشد لذا قالب برنامه ریزیهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توجه به همین محورها مهم است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: کارهای زیر ساختی شامل تئاتر تخصصی کودک، تولیدات فیلم سینمایی و موبایل، قصه گویی قصص قرآنی و جریان 40 ساله انقلاب با هدف شناسایی نخبگان نوجوان در کانون پرورش فکری استان در حال برگزاری است. برنامه های هنری، فرهنگی و فعالیت سرود نیز به صورت پاتوق با حضور دانش آموز در فضای کانون و کتابخانه ها شکل گرفته است.
وی به فعالیت 10 کانون سیار در مناطق روستایی خراسان رضوی نیز اشاره و بیان کرد: این کانونها به لحاظ تجهیزات تکنیکی پخش فیلم، نمایشهای عروسکی، فضاهای قصه خوانی و به روزرسانی کتابخانه مشکلاتی دارند که رفع آن نیاز به کمک خیران دارد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی دارای 35 کتابخانه ثابت، 10واحد سیار و دو واحد پستی با بیش از 40 هزار نفر عضو است.
منبنع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.