۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
کد خبر: 640446

در دیدار تیم های الشحانیه و پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ برای دقایقی شریفی را در پست هافبک راست امتحان کرد.

راست پرسپولیس در اختیار شیری و شریفی

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم پرسپولیس در نیم فصل دوم می‌تواند از خریدهای خود استفاده کند. تنها خریدی که از تابستان تا زمستان در تمرینات تیم پرسپولیس حضور داشت، مهدی شریفی بود. او که پس از چند فصل درخشان در سپاهان، در تراکتور و سپس دچار افت شد و در نهایت به پرسپولیس پیوست، یک نیم فصل فقط تمرین کرد و حالا امیدوار است بار دیگر به روزهای خوب بازگردد.

باتوجه به جدایی گادوین منشا پیش بینی می‌شد حداقل تا زمان آمادگی بودیمیر، برانکو شریفی را در خط حمله استفاده کند اما در دو بازی دوستانه اخیر سرمربی سرخ ها مهاجم سابق سپاهان را در پست هافبک راست استفاده کرد. البته در شروع هر دو بازی او زوج علی علیپور در خط حمله بود اما سپس به سمت راست رفت تا با مهدی شیری در این قسمت از زمین بازی کند.

این دو که نخستین بازی رسمی خود با پیراهن پرسپولیس را در مقابل سپیدرود انجام خواهند داد، عملکرد خوبی داشتند و انجام دو بازی تدارکاتی نیز سبب شد تا به هماهنگی قابل قبولی برسند. اما نکته قابل توجه این است که باید دید آیا تا زمان بازی با سپیدرود آیا برانکو از شرایط بودیمیر راضی خواهد بود که او را در ترکیب اصلی و شریفی را در سمت راست قرار دهد یا خیر؟

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.