رئیس‌جمهور آمریکا در اقدامی نادر از بازرس پرونده تحقیقات درباره تبانی ادعایی او با روسیه در جریان انتخابات ۲۰۱۶ تشکر کرد.

ترامپ در اقدامی نادر از بازرس پرونده "تبانی با روسیه" تشکر کرد

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در اقدامی نادر از «رابرت مولر»، بازرس پرونده تحقیقات درباره تبانی ادعایی روسیه با ترامپ در جریان انتخابات سال ۲۰۱۶ تشکر کرد.

تشکر ترامپ که رسانه‌های آمریکا با صفت‌هایی مانند «غیرمعمول»، «نادر» و «کم‌سابقه» آن را توصیف کرده‌اند پس از آن صورت گرفت که دفتر مولر در بیانیه‌ای گزارش جنجالی یک رسانه آمریکایی درباره ترامپ و وکیلش را رد کرد. 

وب‌سایت خبری «بازفید» روز پنجشنبه در گزارشی که بازتاب فراوانی در آمریکا داشت مدعی شد ترامپ به «مایکل کوهن» وکیل و کار چاق کن سابق خود دستور داده درباره تلاشهایش برای ساخت یک برج ترامپ(Trump Tower) در مسکو به نمایندگان کنگره دروغ بگوید.

بسیاری از کارشناسان در آمریکا ادعا کرده بودند در صورتی که صحت این گزارش تایید شود، ترامپ با اجبار به «استعفا» یا «استیضاح» مواجه خواهد شد.

«پیتر بار»، سخنگوی مولر روز جمعه واکنشی غیرمنتظره به این گزارش نشان داد و در بیانیه‌ای ادعاهای مطرح‌شده در این گزارش را «غیردقیق» توصیف کرد.

ترامپ که بارها علیه بازرس مولر و تحقیقات او موضع گرفته عصر شنبه  در جمع خبرنگاران از این بیانیه تشکر کرد. او گفت: «[گزارش بازفید] روایتی کاملاً ساختگی بود و من از بازرس ویژه که شب گذشته بیانیه‌ای صادر کرد تشکر می‌کنم.»

ترامپ در ادامه گفت: «به نظرم کار بسیار مناسبی انجام دادند. این کار را بسیار تحسین می‌کنم.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.