خراسان شمالی- بر اساس مکاتبات انجام شده، شرکت راه آهن رجا با درخواست ما مبنی بر توقف قطارهای سریع السیر در جاجرم و نقاب موافقت کرد.

توقف قطارهای سریع السیر برای تورهای گردشگری به مقصد خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از اختصاص شرایط ویژه شرکت راه آهن برای آژانس های مسافرتی و گردشگری مجری تور که مقصد خراسان شمالی را انتخاب می کنند، خبر داد.

وی اظهار کرد: بر اساس مکاتبات انجام شده، شرکت راه آهن رجا با درخواست ما مبنی بر توقف قطارهای سریع السیر در جاجرم و نقاب موافقت کرد.

یزدان پناه تصریح کرد: با توجه به اینکه از نظر فنی امکان توقف قطارهای تندرو به صورت دائمی و هر روزه در این ایستگاه ها وجود ندارد، اما چنانچه آژانس های مجری نسبت به تهیه بلیت گروهی از طریق شرکت رجا اقدام کنند، هماهنگی های لازم جهت توقف قطارها در جاجرم و نقاب صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه صنعت گردشگری، سومین اقتصاد جهان است که در عصر حاضر از رشد فزاینده ایی برخوردار است، گفت: خراسان شمالی به سبب داشتن منابع و ظرفیت‌های گوناگون فرهنگی، تاریخی، طبیعی و به خصوص بوم گردی، تنوع اقوام، صنایع دستی بومی و هنرهای سنتی، ظرفیت بالقوه ای برای توسعه صنعت گردشگری دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی افزود: به همین منظور در تلاش هستیم تا شرایط را برای برگزاری تورهای گردشگری داخلی وخارجی به مقصد خراسان شمالی تسهیل و از این طریق پتانسیل بالقوه و ظرفیت‌های ناشناخته استان را بیشتر معرفی کنیم.

گفتنی است، آژانس های مجری تور و به ویژه تورهای مسافرتی بازنشستگان برای تهیه بلیت گروهی در قطارهای مورد نظر، می توانند با شماره تلفن ۰۵۱۳۲۲۲۳۲۹۳ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.