خراسان شمالی- روح الله براتیان گفت: ساخت مجموعه ورزشی پارک دوبرار پیشرفتی ۸۰ درصدی داشته است و در صورتی که اتفاق خارج از برنامه‌ای رخ ندهد، کل مجموعه ورزشی پارک دوبرار از بهار امسال قابل بهره برداری است.

احداث نخستین گود کشتی با چوخه در پارک "دوبرار" بجنورد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، روح الله براتیان شهردار بجنورد از احداث نخستین گود کشتی با چوخه در محل پارک ۹۴ هکتاری دوبرار خبر داد و گفت: گود کشتی با چوخه مرکز استان در ضلع شرقی  این پارک فرامنطقه‌ای در حال احداث است که با بهره‌برداری از این گود در بجنورد، مرکز استان صاحب نخستین گود کشتی با چوخه می‌شود.

وی اظهار کرد: قطر این گود ۵۰ متر است و در کل دو هزار متر مربع مساحت دارد؛ این مجموعه گنجایش چهار هزار نفر را دارد که پارکینگی با همین ظرفیت نیز برای این مجموعه تعبیه شده است.

براتیان با اشاره به وجود گود کشتی با چوخه در شهرستان اسفراین و همچنین روستای کوه کمر، گفت: بجنورد به عنوان مرکز استان گود کشتی با چوخه ندارد و مردم و ورزشکاران برای تماشا و یا مسابقه باید به دیگر نقاط استان سفر می‌کرند اما از نوروز سال ۹۸ دیگری نیازی به طی مسافت نسبتا طولانی برای تماشای مسابقات کشتی با چوخه نیست؛ با توجه به شرایط جوی و دید فوق‌العاده پارک ۹۴ هکتاری دوبرار، تصمیم به ساخت گود کشتی در اطراف این پارک اتخاذ کردیم.

براتیان در بخش دیگری از سخنانش پیرامون مجموعه ورزشی پارک دوبرار، گفت: در اطراف این پارک علاوه بر این گود، زمین های ورزشی والیبال، فوتبال خاکی و بسکتبال نیز درحال ساخت است.

شهردار مرکز استان افزود: ساخت این مجموعه ورزشی پیشرفتی ۸۰ درصدی داشته و در صورتی که اتفاق خارج از برنامه‌ای رخ ندهد، کل مجموعه ورزشی پارک دوبرار از بهار امسال قابل بهره برداری است.

شایان ذکر است که فاز نخست پارک دوبرار هنوز به بهره برداری کامل نرسیده و دلیل آن بخش های متنوع و جذابی است که بدان اضافه شده است، علی رغم اینکه در فصل سرما هستیم و اصولا اقدامات عمرانی سرعت کافی را ندارد، براتیان قول بهره برداری این گود کشتی را از ابتدای سال آینده را داده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.