البرز- مهدی حاجی قاسمی بر ضرورت جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید کرد وگفت: صدور پروانه ساختمانی برای املاک قولنامه ای متوقف شود.

صدور پروانه برای املاک قولنامه‌ای کرج متوقف شود

 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مهدی حاجی قاسمی رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج صبح امروز (یکشنبه) در نطق پیش از دستور صد و نوزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به برگزاری کمیته پیشگیری از تخلفات ساختمانی طی روز گذشته اظهار کرد: دستگاه قضا برای تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید دارد و شهرداری باید این موضوع را ریشه یابی کند.

 وی تصریح کرد: شهرداری باید رویکردی برای جلوگیری از تخلفات ساختمانی داشته باشد.

 این عضو شورا با بیان اینکه صدور پروانه برای املاک قولنامه ای باید متوقف شود، گفت: این مهم شاید راهکاری برای جلوگیری از گسترش ساخت و سازهای غیر مجاز در شهر باشد.

 حاجی قاسمی اضافه کرد: املاک قولنامه ای ارتباط مستقیمی با امنیت شهروندان دارند چون مهندسین ناظر،  آن طور که باید و شاید بر فرایند ساخت آنها نظارت ندارند.

 وی با تاکید بر اینکه صیانت از جان شهروندان بخشی از مسئولیت ما است، پیشنهاد داد: شهرداری لایحه ای مبنی بر متوقف شدن صدور پروانه برای املاک قولنامه ای به شورا ارسال کند تا بتوانیم امنیت شهروندان در سطح شهر را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.