جبهه متحد زنان اصول گرا ضمن محکوم کردن اقدام غیر انسانی و غیرقانونی بازدداشت مرضیه هاشمی خواستار آزادی فوری این بانوی انقلابی شد و در این راستا اقدام عاجل و مناسب از سوی مسئولان سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران را امری ضروری خواند.

مسئولان سیاست خارجی در راستانی آزادی "مرضیه هاشمی" اقدامی عاجل داشته باشند

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، جبهه متحد زنان اصول گرا ضمن محکوم کردن  اقدام غیر انسانی و غیرقانونی  بازدداشت مرضیه هاشمی خواستار آزادی فوری این بانوی انقلابی  شد و در این راستا اقدام عاجل و مناسب از سوی  مسئولان سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران  را امری ضروری خواند.

متن این پیام به شرح زیر است:

«هوالعزیز

ستیز و کینه‌توزی سردمداران نظام جور و سلطه ایالات متحده آمریکا با اصحاب انقلاب اسلامی، بار دیگر در  بازداشت و زندانی شدن مرضیه هاشمی خبرنگار و مستندساز توانای شبکه پرس تی‌وی رخ کرد، وقتی این بانوی انقلابی برای دیدار با خانواده راهی کشور امریکا شد.

این اقدام غیرقانونی پلیس آمریکا که با رفتارهای توهین آمیز و خشن با این بانوی شجاع در درون زندان همراه شده است، حکایت از ماهیت ضدبشری نظامی دارد که خود را مدافع حقوق بشر و حقوق زنان و طرفدار جریان آزاد اطلاعات می‌داند.

جبهه متحد زنان اصول گرا و کارآمد  ضمن محکوم کردن این اقدام ضدانسانی و غیرقانونی خواستار آزادی فوری این بانوی انقلابی است و در این راستا اقدام عاجل و مناسب از سوی  مسئولان سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران  را امری ضروری می‌شمارد.

امید که همه آزادگان و حق خواهان عالم در اعتراض به رفتار غیرقانونی و خلاف انسانی پلیس آمریکا برای نجات مرضیه هاشمی هم‌آوا و هم‌قدم شوند.»

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.