سکوت سید حسن نصرالله طی ماه اخیر رسانه‌های رژیم صهیونیستی را سردرگم کرده و آنها را مجبور به در پیش گرفتن یک شانتاژ تبلیغاتی کرده که اعتبار این رسانه‌ها را هدف قرار داده است.

بازی نصرالله با رسانه‌های رژیم صهیونیستی؛ سردرگمی در برابر استراتژی رهبر حزب‌الله

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی طی هفته‌های گذشته با در پیش گرفتن شانتاژ تبلیغاتی جدید به دنبال بررسی عوامل غیبت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و عدم سخنرانی وی طی ماه اخیر بوده و تلاش کردند عوامل یا شایعاتی را در این خصوص منتشر کنند که تا انتشار شایعات مربوط به بیماری و بستری شدنش در تهران یا دمشق و حتی رحلت وی نیز منتهی شده است.

البته پیگیری دقیق عوامل پشت پرده این شایعه‌پراکنی‌ها نشان دهنده نگرانی رژیم صهیونیستی از کنجکاوی جبهه داخلی اسرائیل نسبت به دبیرکل حزب الله است که طی روزهای گذشته در مراحلی به عنوان برترین کلمات جستجو شده در موتورهای جستجوگر فضای مجازی مطرح بوده است.

در همین رابطه شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی چند روز پیش اعلام کرد که بیشترین جستجوهای صورت گرفته توسط صهیونیست ها در یک روز در سایت گوگل متعلق به کلمه نصرالله بوده است.

توجه افکار عمومی رژیم صهیونیستی به سایت‌های ارتباط جمعی و رسانه‌های مختلف اسرائیل شامل روزنامه‌ها و سایت‌های الکترونیک و شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی نشان می‌دهد که سردمداران این رژیم تلاش دارند افکار عمومی اسرائیل را در مسیری که خود برنامه‌ریزی کرده‌اند، طراحی و سازماندهی کنند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در گزارش‌های خود به کامنت یکی از گروه های دشمن با حزب‌الله لبنان در توییتر اشاره می‌کنند که ارتباطات آن با سرویس‌های جاسوسی غربی کاملاً مشخص است. این گروه نیز مانند تحلیلگران صهیونیست مدعی شده بود که وضعیت جسمانی دبیر کل حزب الله لبنان مساعد نیست.

با این حال روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت با ابراز تردید در خصوص این اخبار نوشت که اگر دبیرکل حزب‌الله لبنان در صحت و سلامت باشد، احتمالاً به زودی در رسانه‌ها حاضر می‌شود و شایعه پراکنان را به تمسخر می‌گیرد.

توجه ویژه رسانه‌های رژیم صهیونیستی به این موضوع نشان‌دهنده ورشکستگی سیاسی آنها به ویژه بعد از سناریوی عملیات سپر شمالی انجام می‌شود که میزان تزلزل و تردیدهای موجود در اطلاعات جاسوسی صهیونیست‌ها از توانمندی‌های حزب‌الله و قدرت عملیاتی آن را نشان داده است.

این موضوع همچنین نشان می‌دهد که سید حسن نصرالله تا چه اندازه در افکار عمومی جبهه داخلی رژیم صهیونیستی تاثیرگذار است و این روند بعد از شکست‌های ارتش و سرویس‌های اطلاعاتی دشمن به ویژه بعد از جنگ سال ۲۰۰۶ با افزایش روز افزونی مواجه بوده است.

پایگاه اینترنتی روزنامه رأی الیوم نیز اخیرا در این رابطه نوشت: سکوت شخصیتی هم تراز وی [نصرالله] یک نوع موضع گیری به شمار می‌رود و چه بسا زمینه‌ساز امور غیرمنتظره‌ای در آینده است.

اظهارات یسرائیل کاتس وزیر اطلاعات ارژیم صهیونیستی و دیگر مقامات این رژیم اشغالگر نمایانگر چنین واقعیتی است .این روزنامه با اشاره به ادعاهای کاتس دال بر اینکه سکوت سید حسن نصرالله نمایانگر شوکه شدن وی بر اثر انهدام تونل‌های تهاجمی حزب الله توسط اسرائیل است، از این اظهارنظر به عنوان یک تحلیل و تفسیر سطحی و فاقد اعتبار و دلایل علمی نام برد.

رأی الیوم در ادامه سرمقاله خود از انهدام تونل‌های یاد شده به عنوان یک نمایش یاد کرد که حتی نتوانست خود اسرائیلی‌ها را متقاعد کند و رسانه‌های گروهی اسرائیل از آن به عنوان تلاشی از سوی بنیامین نتانیاهو جهت منحرف کردن نگاه ها از اتهامات فساد نسبت داده شده علیه وی و همسرش نام بردند. زیرا هم اکنون بازپرسان اداره پلیس از دادستان کل اسرائیل خواسته اند تا نتانیاهو و همسرش را از نظر قضایی تحت پیگرد قرار دهند.

به نوشته رأی الیوم سکوت سید حسن نصرالله ناشی از آن است که او این نمایش اسرائیلی را ناچیز شمرده است که ارزش پاسخ و واکنش نشان دادن را ندارد زیرا اگر واکنش نشان دهد در آن صورت در واقع به آن تا اندازه ای اعتبار خواهد بخشید .

از سوی دیگر رهبر حزب الله با در پیش گرفتن استراتژی سکوت می خواهد در جنگ روانی، دشمن صهیونیست را سردرگم کند و با اعصاب صهیونیست ها بازی کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.