سرمربی بلژیکی تراکتورسازی گفت: امیدوارم تیم ملی ایران هم به فینال جام ملت های آسیا برسد و با قهرمانی برگردد.

لیکنز: هیچ قولی برای قهرمانی تراکتور ندادم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تراکتورسازی که بعد از کش‌وقوس‌های فراوان چند روزی است سرمربی جدید خود را شناخته، این روزها با هدایت جورج لیکنز در جزیره کیش به سر می برد. سرخپوشان تبریزی که نیم فصل اول را با قرار گرفتن در رده چهارم به پایان رسانده اند، امیدوار هستند با ورود این مربی باتجربه بتوانند به اولین قهرمانی خود در لیگ برتر دست پیدا کنند؛ اگرچه لیکنز می‌گوید هیچ قولی به مدیران تراکتورسازی مبنی بر قهرمانی نداده است.


در ادامه مشروح صحبت های جورج لیکنز را چند روز بعد از ورودش به ایران می‌خوانید:


از هوای کیش شگفت زده شدم


قبل از هر چیز می خواهم از میزبانی خوب جزیره کیش تشکر کنم. وقتی به اینجا آمدیم، شگفت زده شدم چون نسبت به تبریز هوای خیلی بهتری دارد. همه امکانات ما از جمله هتل و استادیوم خوب است و می توانیم خیلی خوب خودمان را برای نیم فصل دوم لیگ برتر آماده کنیم.


برای بازی با نفت مسجدسلیمان آماده می شویم


ما اردوی خود را در اینجا برپا کردیم تا برای بازی ۱۶ بهمن مقابل نفت مسجدسلیمان آماده شویم. همانطور که گفتم امکانات خوبی هم برای آماده سازی در اختیار ما قرار گرفته و امیدوارم بتوانیم با چند دیدار تدارکاتی که برگزار می کنیم، هر چه بیشتر به مرز آمادگی کامل نزدیک شویم.


امیدوارم ایران به فینال آسیا برسد


من هنوز نمی دانم ملی پوشان ما چه زمانی می توانند به تیم اضافه شوند. به هر حال آنها هم باید بیایند و در تمرینات شرکت کنند تا بعدا درباره شان نظر بدهم. فعلا باید در این فرصت از بازیکنانی که در اختیار داریم، شناخت بیشتری پیدا کنم. البته امیدوارم تیم ملی ایران هم به فینال جام ملت های آسیا برسد و با قهرمانی برگردد.


هیچ قولی برای قهرمانی تراکتور ندادم


من به هیچ کس قولی بابت قهرمانی ندادم و نمی دهم. فقط می توانم بگویم که باید سخت کار کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم. آنطور که می دانم تراکتورسازی در لیگ تا به حال قهرمانی نداشته و فقط یک بار در جام حذفی قهرمان شده است. این یعنی کار ما سخت است که بتوانیم به قهرمانی برسیم؛ اما تمام تلاش خود را می کنیم.


درباره قوچان نژاد نظرم را به مدیرعامل می گویم


من درباره جذب قوچان نژاد یا هیچ بازیکن دیگری حرف نمی زنم. اول از همه باید نسبت به بازیکنانی که در اختیار دارم، شناخت کامل پیدا کنم. در ضمن اگر بخواهم درباره بازیکنان جدید هم حرف بزنم، با مدیرعامل باشگاه صحبت خواهم کرد. اول از همه مهم است که بتوانیم تمرینات خوبی انجام دهیم تا بازیکنان هم توانایی خود را نشان دهند.


تبریزی ها استقبال فوق العاده ای از من داشتند


مردم در تبریز عاشق تراکتورسازی هستند. آنطور که فهمیدم مردم این شهر همه چیزشان فوتبال است چون در فرودگاه استقبال فوق العاده ای از من داشتند. این مسئولیت ما را سنگین تر می کند. باید سخت کار کنیم تا به خوبی برای نیم فصل دوم آماده شویم. اجازه دهید ملی پوشان ما برگردند و تیم ما کامل شود؛ آن وقت بهتر می توانم صحبت کنم.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.