شهردار شهر قوچان از یک طرفه کردن خیابان‌های اصلی این شهر خبر داد.

 خیابان‌های اصلی قوچان یک طرفه ‌شد

علی پیشیار در گفت‌وگو با قدس گفت: طرح یک طرفه کردن خیابان‌های اصلی شهر قوچان به دلیل ترافیک سنگین در مجموعه شهر از سال ۸۹ پیشنهاد شد که پس از یک وقفه طولانی این موضوع از روز گذشته کلید خورد.

پیشیار افزود: در سال ۹۱ مشاور پس از مطالعات فراوان طرح را برای اجرا به شهرداری تحویل داد. اما این طرح به دلایلی اجرا نشد، تا پایان سال ۹۶ این طرح دوباره مورد بازنگری قرار گرفت و پس از بررسی در شورای شهر، شورای ترافیک و شورای تأمین شهرستان، مقرر شد در بهمن ماه این طرح اجرایی شود.

شهردار قوچان تصریح کرد: برای اجرای این طرح بیش از ۵۰۰ تابلوی جهت‌نما و علائم راهنمایی و رانندگی در سطح خیابان‌های شهر نصب و در چهار خیابان اصلی شهر که این طرح اجرایی شده است، مسیر ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی و دستگاه‌های خدماتی جانمایی شده است که برای اجرای این طرح تا کنون مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است و در راستای نظارت بر کنترل ترافیک شهری قوچان نیز دو دوربین با هزینه‌ ۱۰۰ میلیون تومان خریداری و در بهمن ماه نصب خواهد شد.

وی افزود: یک طرفه کردن خیابان‌های اصلی شهر قوچان برای نخستین بار پس از مشهد در قوچان اجرایی شده است و شهرهای دیگر فقط یک خیابان خود را یک طرفه کرده‌اند، اما در شهر قوچان چهار خیابان اصلی بطور کامل یک طرفه شده است.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.