قزوین_ حمیدرضا خانپور گفت: مکان یابی و طراحی سایت کارگاهی برای شرکت های دانش بنیان را در دستور کار شرکت شهرک های صنعتی استان قرار داریم.

سایت کارگاهی برای شرکت‌های دانش‌بنیان طراحی می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین روز یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: برنامه های مختلفی در این شهرک پیش بینی شده است که از جمله آن می توان به مکان یابی و طراحی سایت کارگاهی برای شرکت های دانش بنیان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه مکان یابی و طراحی سایت کارگاهی برای شرکت های دانش بنیان را در دستور کار شرکت شهرک های صنعتی استان قرار داریم، افزود: ۱۸ قطعه در شهرک کاسپین یک آماده شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین از ورود واحدهای دانش بنیان به شهرک کاسپین یک اعلام آمادگی کرد و گفت: باتوجه به اینکه استان قزوین ظرفیت های خوبی را در حوزه صنعتی و دانش فناوری و سرمایه گذاری دارد، یک سایت را برای ساخت در شهرک صنعتی لیا پیش بینی کرده ایم که واگذاری آن به شرکت های دانش بنیان در حال حاضر نیازمند آماده سازی است.

خانپور اضافه کرد: در حوزه جذب واحدهای دانش بنیان می توان گفت که در پرداخت قیمت زمین ۱۰ درصد تخفیف درنظرگرفته شده است که سایر تخفیف هایی از جمله خرید زمین از ۳۰ به ۶۰ ماه از جمله مشوق های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران را شامل می شود که اختصاص آن برای شرکت های دانش بنیان درنظرگرفته شده است.

وی به ظرفیت های صنعتی استان قزوین اشاره و تصریح کرد: این استان ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی را به خود اختصاص می دهد و فعالیت های صنعتی و اقتصادی مناسبی در این شهرک ها و نواحی دنبال می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.