رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین اظهار داشت که دولت آمریکا بعنوان اصلی ترین حامی رژیم صهیونیستی در عراق، سوریه و افغانستان شکست خورده و طرح معامله قرن به دنیا نیامده ساقط شده است.

مصطفوی: طرح "معامله قرن" ساقط شده است

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، زهرا مصطفوی رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین امروز (یکشنبه) در نهمین همایش «غزه نماد مقاومت» در محل این سازمان طی سخنانی عنوان کرد: این همایش در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب قرار دارد و این انقلاب نقطه عطفی در تحولات منطقه بوده و بر حوزه بین المللی تاثیر گذاشته است.

مصطفوی خاطرنشان کرد: در این ۴۰ سال علیرغم همه فشارها مردم ایران با استقامت به موفقیتهای بسیاری دست یافته‌اند به طوری که جمهوری اسلامی بعنوان قدرت منطقه ای تاثیرگذار مورد مشورت قرار می گیرد. این انقلاب چهار دهه ایستاده و به سمت اهداف عالیه در حال حرکت است.

وی افزود: مقاومت امروز بعنوان بازیگر مهم و تاثیرگذار مطرح است و فلسطین و نوار غزه فعالترین محورهای آن است.

مصطفوی اضافه کرد: دولت آمریکا بعنوان اصلی ترین حامی رژیم صهیونیستی در عراق، سوریه و افغانستان شکست خورده و طرح معامله قرن به دنیا نیامده ساقط شده است. دشمن تلاش دارد شکستهای خود را پنهان و بذر ناامیدی در بین ملتهای منطقه بپاشد.

رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: آنچه زمینه پیشرفتهای اصلی در حوزه های مختلف را سبب شده اتحاد و یکدلی همه اقشار ملت ایران و پشتیبانی آنها از رهبری و نظام و صرف فعل «ما می توانیم» بوده که یادگار امام (ره) است.

منبع: فارس
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.