مدیر کل دفتر جذب و برنامه ریزی استانداری خراسان رضوی گفت : استاندار بر این عقیده هستند که استان را به 12منطقه اقتصادی بر اساس 12 حوزه انتخابیه ای که داریم تقسیم کنیم.

گردشگری یکی از مهم ترین اولویت های سرمایه گذاری در خراسان رضوی است/استان بایدبه 12منطقه اقتصادی  تقسیم شود

 مدیر کل دفتر جذب و برنامه ریزی استانداری خراسان رضوی در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه یکی از مهم ترین اولویت های سرمایه گذاری  استان براساس پژوهش ها و آمایش های صورت گرفته وسند سرمایه گذاری استان که استاندار هم بر آن تأکید دارد،گردشگری است، اظهار داشت:اما در این زمینه ما باید توسعه متوازن را در نظر بگیریم و شهرستان هایمان را در حوزه های مختلف در نظر بگیریم.

شکوه میرشاهی بااشاره به اینکه استاندار بر این عقیده هستند که استان را به 12منطقه اقتصادی بر اساس 12 حوزه انتخابیه ای که داریم تقسیم کنیم ، اظهار کرد:اگر بر این شکل تقسیم بندی کنیم شاید بهتر بتوانیم در هر شهرستان و منطقه اقتصادی ما یک اولویت اقتصادی داشته باشیم؛چراکه  هیچ استانی مانند خراسان رضوی این طور نیست که یک مجموعه ای از پتانسیل های معدنی ،صنعتی گردشگری و کشاورزی را باهم داشته باشد؛ و این امر قطعاً می تواند به ما کمک کند،که البته این موضوع در جلسه آینده کارگروه سرمایه گذاری استان شفاف خواهد شد.

وی در خصوص آینده اقتصادی استان با وجود تفکرات اقتصادی استاندار جدید عنوان کرد:فعالیت ها و دستاوردهای آقای رزم حسینی در کرمان گویای توانمندی بالای ایشان است .

میر شاهی ادامه داد: در حال حاضر نمایندگان مجلس خیلی خوب پای کار هستند و این خیلی مهم است،چرا که چه در حوزه قانون گذاری و چه در بحث هدایت منابع به استان آن ها خیلی می توانند کمک کنند واز طرفی دیدن تمام ارکان حکومت در توسعه اقتصادی می تواند اثر گذار باشد.

مدیر کل دفتر جذب و برنامه ریزی استانداری خراسان رضوی در خصوص طرح های معوق مانده در زمان استاندار سابق و بخصوص مناطق محروم و روستایی نیز گفت:یکسری از پروژهای شاخص آن که به سرانجام رسیده و مابقی آن نیز در دست پیگیری است؛ چرا که همه این طرح ها برنامه های استان هستند ودرحال پیگیری هسند وبا تغییر افراد برنامه ها تغییر نخواهد کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.