مازندران- بهمن آذرمنش از برگزاری جشنواره فراگیری نخستین واژه "آب" در ۱۲ مدرسه استان خبر داد.

برگزاری جشنواره "آب" در ۱۲ مدرسه مازندران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آبفاشهری مازندران، بهمن آذرمنش مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب شهری مازندران به برگزاری جشنواره فراگیری نخستین واژه "آب" ویژه پایه اول ابتدایی در ۱۲ مدرسه استان طی سالجاری اشاره و اظهار کرد: در این جشنواره ۹۶۰ دانش آموز پایه اول با اهمیت آب آشنا شدند.

وی با بیان اینکه هرساله این جشنواره در مدارس ابتدایی همزمان با آموختن واژه "آب" برگزار می شود، گفت: برگزاری چنین جشنواره هایی می‌تواند به درک بهتر اهمیت و لزوم مدیریت مصرف آب در سنین پایین تر منجر شود.

مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب شهری مازندران با تاکید بر ظرفیت دانش آموزان در ترویج تغییر الگوی مصرف آب در بین خانواده ها افزود: دانش آموزان بهترین حامیان آب محسوب می شوند.

آذرمنش با بیان اینکه همزمان با برگزاری این جشنواره، کارگاه آموزشی مدیریت مصرف نیز برای تمامی دانش آموزان مقطع ابتدایی برگزار می شود، تصریح کرد: برای ۴۸۰۰ دانش آموز مقطع ابتدایی نیز دوره آموزشی مدیریت مصرف برگزار و ۸۴ دانش آموز به عنوان حامیان آب معرفی شدند.                                  

وی ادامه داد: با توجه به کاهش نزولات جوی و افزایش جمعیت، با کمبود منابع آبی مواجه هستیم که چنانچه درست مصرف کنیم، در آینده مشکل کمبود آب نخواهیم داشت.

آذرمنش، بکارگیری روشهای مدیریت مصرف وجلوگیری از هدر رفت آب در کارهای روزمره را از موثرترین شیوه های حفظ و نگهداری از آب دانست و گفت: چنانچه افراد خود را مکلف به این امر نمایند بخش زیادی از کمبود آب در کشور جبران می شود.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.