معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی درباره نحوه پیگیری مشکل کسانی که مبالغ "بسته حمایتی" به حساب آنها واریز نشده است، توضیحاتی ارائه کرد.

 آخرین توضیحات معاون تامین اجتماعی درباره واریز "بسته حمایتی"

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، رحیم اردلان درباه وضعیت واریز نقدی "بسته‌های حمایتی" به حساب بیمه‌شدگان تامین اجتماعی اظهار کرد: از روز شنبه ۲۹ دی ماه، واریز به حساب سرپرست‌ان خانوار آغاز شده است و رقم واریزی ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است.

وی تصریح کرد: البته میزان واریزها به حساب افراد متفاوت است و تلاش شد تا با همکاری بانک‌های عامل، پرداخت‌ها تا پایان روز یکشنبه انجام شود که در این بخش نیز تمامی بانک‌ها به ویژه ۷ بانک اصلی همکاری بیشتری داشتند.

اردلان در پاسخ به این سؤال که افرادی که نتواسته‌اند مبلغ بسته حمایتی خود را دریافت کنند به کجا مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: برای این کار باید منتظر اتمام پرداختی‌ها باشند و در صورتی که مبلغ بسته حمایتی به حساب آنها واریز نشد از طریق سامانه‌ای که اعلام خواهد شد پیگیری کنند البته شماره تماس ۱۴۲۰ آماده پاسخ‌گویی به بیمه‌شدگان در مورد بسته حمایتی است.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی متذکر شد: از روز شنبه هفته جاری تقسیم کاری بین بانک‌ها برای واریز مبلغ بسته حمایتی به حساب سرپرستان خانوار آغاز شده است به طور مثال بانک ملی، مبلغی را به حساب یکی میلیون و ۵۰۰ هزار نفر و بانک صادارت به حساب یک میلیون نفر واریز کرد.

وی یادآور شد: مشمولانی که تا پایان روز یکشنبه مبالغ بسته حمایتی به حساب آنها واریز نشده است باید از طریق سامانه‌ای که اعلام خواهد شد یا از طریق شماره تلفن ۱۴۲۰ پیگیری بسته حمایتی خود باشند؛ سازمان تامین اجتماعی بر اساس لیستی که از طریق سازمان هدفمندی در اختیار دارد، موظف به پرداخت مبلغ بسته حمایتی شده است.

اردلان درباره نحوه استفاده از سامانه(پیام دستوری) #۴*۴* وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پیگیری چرایی عدم واریز بسته حمایتی گفت: این سامانه هنوز فعال نشده و به محض اینکه فعال شود، به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.