همدان -حجت‌الاسلام فیض‌الله اسدپور از برگزاری ویژه‌برنامه سوگواره یاس نبوی در شهرستان نهاوند خبر داد.

ویژه‌برنامه سوگواره "یاس نبوی" در نهاوند برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، حجت‌الاسلام فیض‌الله اسدپور رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از برگزاری ویژه‌برنامه سوگواره "یاس نبوی" در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: مراسم دهه اول فاطمیه از ۲۷ دی ماه به مدت ۱۰ روز در قالب برنامه سوگواره یاس نبوی در آستان مقدس شاهزاده محمد (ع) شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم هر روز از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۶:۳۰ در آستان مقدس شاهزاده محمد(ع) شهرستان نهاوند برگزار می‌شود، گفت: این مراسم همراه با دعا، مرثیه‌خوانی و سخنرانی است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند به برنامه‌های اداره اوقاف نهاوند در دهه فجر فاطمی اشاره کرد و افزود: ۱۴ بهمن ماه اکیپ پزشکی به روستای عنبر قنبر از محل نیات واقف خیراندیش مرحوم سید یدالله فاطمی اعزام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام خانواده‌های زیر پوشش از سبد کالایی ایام دهه فجر برخوردار می‌شوند گفت: در روستاهای لواشان، عنبر و قنبر و شعبان روز ۱۵ بهمن ماه سبد کالا توزیع می‌شود.

اسدپور از توزیع نان رایگان در محلات محروم شهرستان نهاوند، ارائه خدمات دارویی و درمانی و برگزاری یادواره شهدا در دهه فجر فاطمی در نهاوند خبر داد و افزود: برای خرید تجهیزات درمانی به مبلغ ۴ میلیون تومان کمک‌هزینه به بیمارستان علیمرادیان نهاوند اعطا می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.