گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس ضمن رد ابراز تمایل خود برای به دست گرفتن سکان هدایت منچستریونایتد گفت در تیم ملی انگلیس کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.

ساوت‌گیت و تکذیب تمایل برای نیمکت منچستریونایتد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، اخیرا روزنامه تلگراف در گزارشی مدعی شده بود که نام گرت‌ ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس در فهرستی که توسط مدیران ارشد باشگاه منچستریونایتد به عنوان نامزدهای سرمربی‌گری دائم این باشگاه تهیه شده وجود دارد. اما با توجه به اینکه اوله گنار سولسشر در هفت بازی اول خود در پست سرمربی موقت این باشگاه همه بازی‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشته، از همین حالا عده زیادی از هواداران یونایتد معتقدند که او بهترین گزینه برای سرمربی‌گری دائمی تیم‌شان است.

اما ساوت‌گیت در مصاحبه با خبرنگاران در مواجهه به این سوال که آیا حاضر است تیم ملی انگلیس را رها کرده و سکان هدایت یونایتد را به دست بگیرد گفت:" من سرمربی تیم ملی انگلیس هستم و این موقعیتی ممتاز است که هر کس آن را به دست می‌آورد باید به آن افتخار کنند".

ساوت‌گیت در ادامه صحبت‌هایش گفت:" ما سال ۲۰۱۸ بهترین سال انگلیس در ۲۸ سال اخیر را تجربه کردیم و به نیمه نهایی جام جهانی رسیدیم. اینها را گفتم که بدانید کار کردن در تیم ملی انگلیس این روزها چقدر هیجان‌انگیز است".

ساوت‌گیت در ادامه گفت:" من هنوز مربی جوانی هستم و تعداد بازی‌هایی که به عنوان سرمربی در آنها حضور داشته‌ام هنوز به ۲۰۰ بازی نرسیده. ولی می‌خواهم بدانید که فعلا به هیچ تیمی به جز تیم ملی انگلیس فکر نمی‌کنم و قصد ندارم این تیم را ترک کنم".  

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.