نیروهای امنیتی مقاومت فلسطین موفق شدند شبکه‌های پیشرفته جاسوسی رژیم صهیونیستی از فرماندهان گردان‌های القسام را شناسایی و یک جاسوس رژیم صهیونیستی را بازداشت کنند.

شکست امنیتی جدید رژیم صهیونیستی از نیروهای حماس

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، نیروهای محور مقاومت فلسطین با تحقق یک دستاورد امنیتی جدید، جلوی جاسوسی رژیم اسرائیل از فرمانده گردان‌های القسام را گرفتند.

نیروهای امنیتی محور مقاومت مانع از استفاده رژیم صهیونیستی از تجهیزات خطرناکی شدند که برای اولین بار وارد نوار غزه شده است.

جنگ امنیتی میان مقاومت فلسطین و دشمن اسرائیلی به صورت روز افزون ادامه دارد. این روند بعد از تنش نظامی اخیر به وجود آمده در پی کشف عملیات نیروهای ویژه صهیونیستی در جنوب نوار غزه با افزایش قابل توجهی مواجه بوده است. یگانی که به دنبال کاشت تجهیزات جاسوسی در شبکه داخلی نیروهای مقاومت بودند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت فلسطین این بار طرح گسترده رژیم صهیونیستی برای جاسوسی از فرماندهان ارشد این جبهه از طریق سیستم‌های پیشرفته و بی‌سابقه الکترونیک را ناکام گذاشتند.

منابع نیروهای امنیتی محور مقاومت در بیان جزئیات خطرناک توطئه بزرگ دشمن اعلام کردند که دشم به دنبال جاسوسی از مروان عیسی فرمانده ستاد گردانهای القسام شاخه نظامی جنبش حماس بود. این اقدام با استفاده از مجموعه‌ای از سیستمهای پیشرفته دنبال می‌شد که تنها مرتبط با رهگیری تماس‌های وی نبود.

این منابع به الاخبار اعلام کردند که نیروهای امنیتی حماس تجهیزاتی را شناسایی و منهدم کردند که یکی از مزدوران رژیم صهیونیستی در منزل مجاور منزل عیسی در اردوگاه البریج واقع در مرکز نوار غزه قرار داده بود. این تجهیزات تلاش داشت امواج صوتی صادر شده از منزل عیسی را دریافت کرده و آنها را به سرزمین‌های اشغالی مخابره کند. این اتفاق پیشرفت قابل توجهی در فعالیت‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود و پیش از این نیروهای مقاومت با چنین تجهیزاتی مواجه نشده بودند.

بر اساس گزارش مذکور، نیروهای امنیتی حماس در جریان بازرسی کامل منطقه متوجه شدند که رژیم صهیونیستی تلاش دارد از مانع به وجود آمده در نتیجه خودداری عیسی از صحبت با شبکه‌های ارتباطاتی عادی و ویژه طی مرحله اخیر عبور کند و به جاسوسی‌های خود از وی ادامه دهد.

در همین رابطه نیروهای مقاومت موفق شدند مزدوری که اقدام به کاشت این تجهیزات در منزل مجاور منزل مروان عیسی کرده بود را شناسایی و دستگیر کنند. علاوه بر این که از طریق وی سامانه‌های جاسوسی متعددی که همین مزدور در این منطقه و مناطق دیگر قرار داده بود نیز شناسایی شد.

همزمان با این اقدامات نیروهای امنیتی محور مقاومت سامانه جاسوسی دیگری که یک مزدور اسرائیلی در خودروی یکی از همراهان مروان عیسی قرار داده بود را شناسایی کردند. این مزدور اسرائیل اعتراف کرد که این دستگاه کوچک را از رژیم صهیونیستی دریافت کرده و آن را در یک نطقه مخفی در داخل خودرو کار گذاشته است. در تحقیقات مشخص شد که این دستگاه کوچک مخصوص جاسوسی صوتی از کسانی بود که در داخل خودرو با یکدیگر حرف می‌زدند، علاوه بر اینکه موقعیت جغرافیایی خودرو را نیز رصد می کرد.

این اولین بار نیست که سرویس‌های امنیتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی به دنبال مشاهده و دریافت اطلاعات از مروان عیسی فرمانده ستاد نیروهای مقاومت هستند. چند ماه قبل نیز یک ایستگاه شبکه ارتباطاتی ویژه که منطقه محل سکونت عیسی را به صورت کامل تغذیه می‌کرد، شناسایی شد. البته محور مقاومت روش‌های کاری خود را به صورت متناوب تغییر می‌دهد تا در معرض جاسوسی دشمن قرار نگیرد.

منابع مذکور اعلام کردند که ارتباط قابل توجهی میان شناسایی برنامه‌های جاسوسی دشمن ضد فرماندهان محور مقاومت و شناسایی و انهدام شبکه جاسوسی دشمن صهیونیستی در شبکه ارتباطاتی مخصوص این محور در نیمه سال گذشته وجود دارد.

رژیم صهیونیستی، عیسی را مسئول واقعی گردان‌های القسام می‌داند. وی یکی از بنیانگذاران جنبش حماس است که این جنبش را با پروژه تونل‌ها آشنا کرده است. وی ارتباطات قابل توجهی با ایران دارد. تل‌آویو همچنین معتقد است وی مسئول ایجاد یگان‌های کماندویی جدید در میان نیروهای حماس است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.