مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان گفت: این مجتمع در ۱۰ ماه نخست امسال توانسته با صادرات ۱۵۰ هزار و ۶۱۸ تُن انواع فولاد، رکورد ۹۲ هزار تنی مدت مشابه سال گذشته را بیش از ۶۷ درصد ارتقا بخشد.

رکوردشکنی فولاد خراسان در صادرات رقم خورد
به گزارش قدس آنلاین، سید حسین احمدی مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان گفت: با گذشت ۱۰ ماه از سال ۱۳۹۷ «مجتمع فولاد خراسان» نه تنها رکورد صدور محصولات خود به فرای مرزها را نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ شکست، بلکه در فاصله ۲ ماه مانده به پایان سال، نصابی بالاتر از کل صادرات دوازده ماه سال قبل را کسب کرد.
حسین بختیاری مدیر بازاریابی و فروش فولاد خراسان، افزود: فروش بیش از ۱۵۰ هزار تن فولاد از این مجتمع صنعتی ظرف ۱۰ ماه نخست سال در حالی صورت می‌گیرد که این رقم برای کل سال گذشته ۱۱۷ هزار و ۴۵۴ تن بوده است که بر این اساس، صادر کننده نمونه سال ۱۳۹۶ خراسان رضوی، توانسته ظرف ۱۰ ماه، ۲۸ درصد بیش از ۱۲ ماه سال ۱۳۹۶ انواع فولاد را صادر کند.

بختیاری ادامه داد:، صادرات شمش، به عنوان محصول نیمه نهایی این مجتمع در سال جاری برای نخستین بار از ابتدای تاسیس این شرکت، از مرز ۱۰۰ هزار تن گذشت.

وی گفت: این که فولاد خراسان در سال جاری علاوه بر مشتریان پیشین خود نظیر عراق، افغانستان، ترکمنستان و پاکستان، مشتریان جدیدی را در کشورهای عمان، امارات و ترکیه جذب نموده است افزود: علی رغم برخی موانع در امر صادرات، امیدواریم که نصاب صادرات محصولات فولادی از «مجتمع فولاد خراسان» تا پایان سال ۱۳۹۷ رقم ۲۰۰ هزار تن را پشت سر بگذارد.

بختیاری افزود: اتخاذ سیاست‌های جدید صادراتی، تعامل با مشتریان و حفظ اعتماد آنان به کیفیت محصولات تولیدی در فولاد خراسان، در کنار جلب مشتریان جدید حتی در خاور دور و نیز در برخی کشورهای تولیدکننده فولاد در همسایگی ایران، نظیر ترکیه، کامیابی فولاد خراسان را در زمینه صادرات رقم زده است.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.