«هوا چان یینگ» سخنگوی وزارت امور خارجه چین از همه طرف‌ها خواست از اقداماتی که موجب تنش بیشتر در سوریه می‌شود خودداری کنند.

پکن درباره تشدید تنش‌ها در سوریه هشدار داد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، پس از حملات دیشب رژیم صهیونیستی به سوریه، وزارت امور خارجه چین خواستار جلوگیری از ایجاد تنش بیشتر در این منطقه شد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، «هوا چان یینگ» سخنگوی وزارت امور خارجه چین، در نشست خبری هفتگی گفت: «یافتن راه‌حل سیاسی برای بحران سوریه در مرحله‌ای کلیدی قرار دارد... باور داریم تمام طرف‌ها باید از مواضعی که موجب افزایش تنش می شود کوتاه بیایند».

شب گذشته جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی تلاش کردند نقاطی در سوریه را هدف قرار دهند، اما با واکنش شبکه پدافندی ارتش سوریه روبرو شدند.

در بیانیه ارتش رژیم اشغالگر قدس پس از انجام این حملات آمده است: «ما حمله به نیروهای ایرانی در خاک سوریه را آغاز کردیم. ما به نیروهای مسلح سوری درباره هرگونه تلاشی برای صدمه رساندن به نیروهای اسرائیلی یا قلمرو آن هشدار می‌دهیم».

وزارت دفاع روسیه امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای درباره تجاوز هوایی بامدادی رژیم صهیونیستی به سوریه، اعلام کرد که بیش از ۳۰ موشک متجاوز شلیک‌شده توسط سامانه‌های پدافند هوایی سوری منهدم شدند.

شبکه راشا تودی نیز گزارش داد حملات رژیم صهیونیستی به دمشق حدود 30 دقیقه طول کشیده است.

این حمله جدید در حالی صورت گرفت که رژیم صهیونیستی روز یکشنبه نیز قصد داشت مواضعی در جنوب سوریه را از طریق حملات هوایی مورد هدف قرار دهد اما پدافند هوایی سوریه این حملات را دفع کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.