میر جواد سلیمانی گفت : در سایپا برنامه ها را اولویت بندی و بر اساس سیاست های وزارت صنعت ، معدن و تجارت اقدام خواهیم کرد.

اولویت ما در سایپا مشتری مداری خواهد بود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، میر جواد سلیمانی مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا با بیان مطلب فوق افزود: اولویت اول ما در سایپا مشتری مداری است که در این زمینه مشکل داشتیم و باید با همت و تلاش در جهت رفع مشکل تاخیر در تحویل که باعث ایجاد نارضایتی شده است تلاش کنیم و رضایت همه مشتریان را به دست آوریم.

وی تصریح کرد : بحث دوم افزایش تیراژ تولید است که این موضوع مورد نظر وزارت صنعت نیز است و باید با همکاری و همیاری زنجیره تامین ، براساس برنامه ریزی دقیق تولید را افزایش و برنامه های سایپا و سیاست های وزارت صمت را پوشش دهیم.

سلیمانی خاطر نشان کرد : بحث دیگر مشکل محصول در سایپاست که از نظر تنوع محصول دچار مشکل هستیم که باید بر اساس برنامه ریزی نیاز مشتریان را پوشش دهیم و با همکاری مرکز تحقیقات سایپا و همچنین دانشگاه های کشور در دو مبحث افزایش عمق داخلی سازی و تولید محصولات با تکنولوژی روز فعالیت کنیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی گفت : سایپا دارای منابع انسانی متخصص و متعهد است که از سرمایه های شرکت می باشند و باید از توان این افراد درجهت برآورده کردن اهداف تعیین شده استفاده کرد.

وی افزود : بحث دیگری که بسیار مهم است نظم و کنترل مباحث مالی است و باید در این زمینه با دقت تلاش کرد تا بتوانیم منافع ذینفعانمان را به خوبی تامین کنیم و با تخصیص درست منابع در تدارک زنجیره تامین دچار مشکل نشویم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.