البرز- ناصر مقدم در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، به تشریح برنامه های اجرایی در این خصوص پرداخت.

ویژه برنامه‌های فرهنگی‌هنری جشن چهل سالگی انقلاب در البرز

ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: یکی از برنامه هایی که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می شود، خوانش سرود "امام آمد" توسط گروه سرود هزار نفره در شهرستان ساوجبلاغ است.

وی همچنین دیگر برنامه های اجرایی به مناسبت این رویداد بزرگ را برگزاری جشنواره های فیلم، موسیقی، هنرهای تجسمی، برشمرد وگفت: کرسی تلاوت قرآن در ٥ مسجد بزرگ کرج از دیگر برنامه های اجرایی استان است.

رئیس کارگروه فرهنگی و هنری ستاد برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان البرز، برگزاری نشستهای تخصصی با عناوین تأثیرانقلاب اسلامی بر هنرهای تجسمی، تأثیر انقلاب اسلامی بر سینما، همایش انقلاب اسلامی به روایت هنر و تکریم هنرمندان پیشکسوت کشور درعرصه تئاتر، نقش کانون های مساجد در انقلاب اسلامی با حضور چهل روحانی برجسته در چهل مسجد، نقش بانوان در پیدایش و تداوم انقلاب اسلامی در چهل مسجد، از دیگر برنامه های اجرایی عنوان کرد.

ناصرمقدم افزود: دیدارو تجدید میثاق اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن استان البرز با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، از دیگر برنامه های پیش بینی شده چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، برگزاری نمایشگاه هایی از قبیل: نمایشگاه کتاب با ٥٠٠٠ عنوان و٤٠ درصد تخفیف در کرج و ساوجبلاغ، نمایشگاه روزنامه دوران انقلاب اسلامی، نمایشگاه نقاشان پیشکسوت البرز، نمایشگاه مطبوعات و دستاوردهای انقلاب اسلامی، نمایشگاه کتاب در چهل کانون فرهنگی و هنری مساجد، نمایشگاه عکس انقلاب درراهپیمایی ٢٢ بهمن را نیز از دیگر برنامه ها برشمرد.

وی رونمایی از کتاب شهید مدافع حرم، شهید تمام زاده و ٥ رونمایی از تازه های نشر کتاب را از دیگربرنامه های فرهنگی به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب عنوان کرد.

مقدم همچنین به برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع انقلاب به همراه اهداء چهل هدیه، مسابقه کتابخوانی" نماز و تعالی خانواده" به همراه اهداء چهل هدیه، مسابقات قرآن محلات در ٤٠ مسجد استان، مسابقه عکاسی در راهپیمایی ٢٢ بهمن و اهداء چهل جایزه اشاره کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، برگزاری جشن و جنگ شادی در ٥ پارک شهرکرج و ٥ پارک شهرستانهای استان را از دیگر برنامه ها خواند وافزود:اجرای نمایش خیابانی یک گروه درمراسم راهپیمایی و چهار گروه در ٤ پارک سطح شهر، گردهمایی و تجلیل از برجستگان فرهنگ و هنر و رسانه و ٤٠ کانون فرهنگی و هنری مساجد البرز، مراسم کاشت نهال چهلمین سال انقلاب اسلامی توسط اصحاب فرهنگ و هنرو رسانه، را دیگر برنامه های اجرا شده و در دست اجرا به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ذکر نمود.

ناصر مقدم به برگزاری شب های شعر به این مناسبت اشاره کرد و گفت: جشنواره" شعر وطن من" از جمله برنامه هایی است که به صورت منطقه ای اجرا می شود، شب شعر "قرآن و انقلاب" در دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان البرز برگزار می شود و٨ عصر شعر انقلاب و ٢شب شعر فاطمی نیز از سری برنامه های در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.