درحالیکه انتظار می‌رود گونزالو ایگواین امروز رسماً به باشگاه چلسی بپیوندد، دانیله روگانی، همبازی سابق ایگواین در یوونتوس برای او در تیم جدیدش چلسی آرزوی موفقیت کرد.

ستاره یووه: امیدوارم ایگواین در چلسی موفق شود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، دانیله روگانی، مدافع یوونتوس که در جریان پیروزی دیشب این تیم مقابل کیه‌وو یکی از گلهای یووه را به ثمر رساند، برای همبازی سابقش، گونزالو ایگواین که به احتمال زیاد امروز سه‌شنبه رسماً به چلسی ملحق خواهد شد در این تیم انگلیسی آرزوی موفقیت کرد. روگانی خود پیش از این سابقه کار با مائوریسیو ساری، سرمربی فعلی چلسی را داشته است.

روگانی بعد از پیروزی ۳-۰ یوونتوس مقابل کیه‌وو، وقتی با سوال‌های خبرنگاران درباره پیوستن همبازی سابقش ایگواین به چلسی روبرو شد، گفت:" ایگواین در زمانی که زیر نظر ساری کار می‌کرد عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. ایگواین یک گلزن تمام‌عیار است و جلوی دروازه حریف عالی کار می‌کند".

روگانی در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" من هم با ایگواین همبازی بوده‌ام و هم زیر نظر ساری بازی کرده‌ام. برای همین، برای ایگواین آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در چلسی موفق باشد".

ایگواین اخیراً به عنوان بازیکن قرضی از یوونتوس به آث میلان منتقل شده بود و با پیراهن این تیم در سری آ بازی می‌کرد. ستاره ۳۱ساله آرژانتینی اما در فصل جاری چندان آماده نشان نداده و تا اینجا برای میلان در سری آ تنها شش گل به ثمر رسانده است.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.