قزوین_ سرهنگ حسین رجبی گفت: اطلاعات رزمندگان غرب و شمال‌غرب در جبهه مغفول مانده است که طی برنامه های مختلفی تبیین خواهد شد.

نقش رزمندگان غرب و شمال‌غرب در جبهه تبیین می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ حسین رجبی رییس ستاد اجرایی کنگره سه هزار شهید استان قزوین ظهر روز سه شنبه در نشست خبری همایش ملی نقش رزمندگان استان قزوین در مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور که در معراج الشهدای قزوین برگزار شد، اظهار داشت: اجلاسیه سه هزار شهید این استان به خوبی برگزار شد و همراهی و همدلی مناسبی بین مسئولان را در این اجلاسیه شاهد بودیم.

وی افزود: اجلاسیه های ملی بزرگ و مختلفی در تمام استان ها در سطح کشور برپا شده است اما کنگره استان قزوین از برترین ها و شاخص های اجلاسیه ها بوده است که تعامل همه جانبه بین ارگان های استان برقرار شد و اصحاب رسانه نیز تلاش کردند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم به علل این برتری و جامعیت اشاره کنیم باید بدانیم که یک تعامل و هماهنگی همه جانبه بین همه ارگانهای استان برقرار شد و نیز توان اصحاب رسانه محترم استان که بر کسی پوشیده نیست.

رییس کنگره سه هزار شهید استان قزوین یادآور شد: رسانه ها توانستند در جهت دهی اذهان عمومی به سمت و سوی کنگره موفق باشنند و به همت این سانه ها برگ درخشانی در تاریخ قزوین ثبت شد.

رجبی مطرح کرد: بسیاری از اطلاعات نسبت به رزمندگان جنوب کشور جمع آوری شده و اطلاعات رزمندگان در جبهه غرب مغفول مانده است که طی برنامه های مختلفی تبیین خواهد شد و همایش روز ۱۵ بهمن آغازی برای تبیین این نقش خواهد بود.

گفتنی است در این نشست، سرهنگ برزگر جانشین سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، سرهنگ سید مجتبی اشرفی معاون هماهنگ کننده ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان، سرهنگ حسین رجبی مسوول ستاد اجرایی کنگره سه هزار شهید استان قزوین ، سرهنگ حسین روزبهانی فرمانده رکن سوم لشگر ۱۶ زرهی ارتش جمهوری اسلامی و برخی از مسوولین وزارت دفاع و جهاد کشاورزی در استان قزوین حضور داشتند.

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.