مقداد میرزایی گفت: ارایه خدمات آنلاین در حوزه‌های پزشکی و اورژانس علاوه بر سایر خدمات رایج خانگی و اداری، حساسیت و مسئولیت بالایی می‌طلبد و به هیچ وجه قابل ریسک و جبران نیست.

استفاده از مراکز دارای مجوز به جای نیروی کار مستقل در اپلیکیشن‌های خدماتی

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در حال حاضر بسیاری از خدمات سنتی به سمت آنلاین شدن پیش رفته‌اند و هر روز شاهد بروز اپلیکیشن‌های خدماتی بیشتری در حوزه‌های مختلف هستیم که اغلب آنها بر پایه به کارگیری مستقیم نیروی کار مستقل بنا شده‌اند و ارایه‌دهندگان خدمت به صورت مستقیم با مشتریان دریافت کننده خدمت در ارتباط هستند و برای انجام کار اعزام می‌شوند؛ در این روش اپلیکیشن‌های خدماتی، ارایه دهنده خدمت را تایید و ضمانت می‌کنند و در صورت بروز پیشآمد، جبران خسارت را پیش‌بینی کرده‌اند، اما در نهایت این روش محاسن و معایب مخصوص به خود را دارد.

تیمی از دانش‌آموختگان دانشگاه شهید بهشتی با توجه به این موضوع، روش دیگری از ارایه سرویس در اپلیکیشن‌ خدماتی را پیاده ‌سازی کرده‌اند که تنها شرکت‌ها و موسسات دارای مجوز از مراجع مربوطه می‌توانند با اپلیکیشن طرف ارتباط باشند و خدمات آنها با واسطه به صورت اینترنتی به کاربر نهایی ارایه می‌شود.

مقداد میرزایی، عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و مجری این طرح درباره این ایده توضیح داد: «ارایه خدمات آنلاین در حوزه‌های پزشکی و اورژانس علاوه بر سایر خدمات رایج خانگی و اداری، حساسیت و مسئولیت بالایی می‌طلبد و به هیچ وجه قابل ریسک و جبران نیست و از همین رو ایده طراحی اپلیکیشنی که فقط خدمات مراکز شناخته شده و معتبر حضوری را به صورت اینترنتی ارایه دهد در کنار سایر اپلیکیشن‌های خدماتی موجود شکل گرفت که در نهایت ماحصل کار نشان زیست بوم خلاق را از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت کرده است.»

در نهایت نیز تمامی سرویس گیرندگان از کسب وکارهای مجازی در صورت مواجه با مشکل و تامین نشدن نظر خود می‌توانند موضوع را از اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی پیگیری کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.