همدان- وحید علی ضمیر گفت: بر اساس روش و طرحی مدون و جامع شهرداری همدان تزئین و فضاسازی شهر را با متناسب با رویدادهای ملی و مذهبی اجرا می‌کند.

شهرداری همدان مهیای برگزاری دهه فجر و ایام فاطمی

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین وحید علی ضمیرمعاون خدمات شهری شهردار همدان اظهار کرد: امسال هم به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با آن روزهای فاطمیه برای انتقال این مفاهیم در تزئینات شهری برنامه‌ریزی شده است

وی گفت: دراین برنامه فضاسازی مناسب مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن با  شستشو، پاکسازی و تنظیف مسیرهای راهپیمایی، قبل و بعد از روزهای دهه فجر پیش‌بینی و در دستور کار است. خودروها و گروه کاری سیار آتش‌نشانی هم در مسیر مستقر خواهند شد.

معاون خدمات شهری شهردار همدان افزود: نصب  پرچم جمهوری اسلامی ایران و پرچم مشکی و آذین بندی معابر شهر با ریسه‌های پارچه ای و ال ای دی، نصب اِلِمانها و بنرها با مضامین و شعارهای متناسب با ایام دهه فجر و شهادت حضرت فاطمه (س)، از دیگر برنامه‌های این دهه است.

وی از برگزاری دومین جشنواره طراحی نور و طراحی آثار موقت حجمی» با هدف ارائه ایده های نو و خلاقانه به مناسبت دهه مبارک فجر هم خبر و داد و گفت: از متخصصان، طراحان هنر تجسمی دعوت شده که ایده ها و طرح های خود متناسب با جشنواره طراحی نور و طراحی آثار موقت حجمی را برای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تا ۶ دیماه ارسال کنند.

علی ضمیر افزود: هیئت داوران سه طرح را شایسته تقدیر در بخش «هنرهای شهری»  معرفی کردند و در بخش «نورآرایی» ۲ طرح نیز انتخاب که به صاحبان اثر طرح‌های برگزیده جوایزی اهداء خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری در خاتمه بیان داشت: با برنامه ریزی ها و هماهنگی های پیش بینی شده شهرداری همدان مهیای برگزاری دهه فجر و ایام فاطمی است.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.