البرز - رحیم خستو با اشاره به اینکه همیشه از خبرنگارانی که نقد می کنند حمایت کرده ام، گفت: اهالی رسانه بایستی در وهله اول از خود شروع کنند وصنف خود را به رسمیت بشناسند واز آن دفاع کنند.

همواره حامی خبرنگاران منتقد بوده‌ام

رحیم خستو رئیس کمیسیون هنرو ارتباطات شورای شهر کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به اینکه اهداف شورا و مطالبات مردمی حائز اهمیت است، گفت: واقعیت امر این است که اهالی رسانه بایستی در وهله اول از خود شروع کنند وصنف خود را به رسمیت بشناسند.

وی افزود:همراهی شورای شهر کرج با اهالی رسانه به نوعی رسمیت بخشیدن به این صنف است و به کسانی که هویت دارند کمک کنیم تا دیده شوند وگله من از مدیران خانه مطبوعات این بوده است که در مراسم ها حضور ندارند.

سخنگوی شورای شهر کرج با اشاره به اینکه اتحادیه و صنفی که هویت داشته باشد در واقع به رسانه های هویت دار کمک می کند، افزود: خبرنگاران در جهت تقویت نهاد خود باید مطالبات صنفی خود را پیگیری کنند.

وی اضافه کرد: تا وقتی این نهاد شکل نگیرد هر شخصی خود را رسانه ای می نامد این در حالی است که اهالی رسانه از صنف خود بایستی دفاع کند.

خستو با بیان اینکه وقتی از صنفی صحبت می شود بحث سیاسی نیست، گفت: دو رسانه از دو طیف سیاسی مختلف دغدغه مشترک دارند و به نظرم روزنامه نگاران در تاریخ سیاسی ایران برنده نبودند و همیشه مطالباتشان تضعیف شده است.

سخنگوی شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: من همیشه از خبرنگارانی که نقد می کنند حمایت کرده ام ولو نوع نقدها جوانمردانه یا ناجوانمردانه باشد، چراکه نقد می تواند تلنگری باشد تا توجه ها را به خود جلب کند.

وی در خصوص به رسمیت شناخته شدن کمیسیون هنر و ارتباطات در شورای شهر کرج گفت: خیلی از همکاران اصرار داشتند رسانه نیز در این کمیسیون گنجانده شود که به شدت مخالف بودم وتاکید من برارتباطات بود.

سخنگوی شورای شهر کرج با تاکید براینکه ارتباطات تعامل بین سازمان ها و ارگان ها است و رسانه نیز بخشی از ارتباطات است گفت: این عنوان نوعی هویت دادن است و شورای شهر کرج در این دوره توانست گام بزرگی دربه رسمیت شناختن هنر و ارتباطات بردارد و در این مدت تاثیرات خوبی در مصوبات و تامین اعتبارات حوزه هنر داشتیم.

رئیس کمیسیون هنرو ارتباطات شورای شهر کرج در پایان با اشاره اینکه از راه اندازی کمیسیون ارائه گزارش فرهنگی شهرداری های مناطق در جلسه شورای شهر در اولویت قرار گرفته است، گفت:شهرداری بایستی گزارشات خود در خصوص وضعیت نخبگان فرهنگی، هنری و ورزشی را به شورا ارائه دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.