مدیر امور حسابرسی داخلی و مجامع آستان قدس رضوی گفت: در طول ۵ سال گذشته بیش از ۳ هزار فرصت شغلی در آستان قدس رضوی ایجاد شده است.

تاکید ویژه تولیت و قائم مقام آستان قدس رضوی بر نظم و انضباط مالی و شفاف سازی اطلاعات

مهدی عالی گلستان در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: در همایشی  که در موسسه فرهنگی قدس و با حضور مدیران عامل و مدیران مالی شرکتها و موسسات آستان قدس رضوی برگزار شد، عملکرد مجامع مالی سال ۹۶ و دستاوردهای آن و همچنین برنامه برگزاری مجامع سال ۹۷ و تکالیف و مسئولیتهای شرکتها و موسسات و حسابرسان مجموعه در قبال این برنامه تشریح شد . طبیعتا تحقق این برنامه که درچارچوب نظام راهبری مطلوب مجموعه وضع شده، انشاالله به بحث ارتقای هر چه بیشتر نظم و انضباط مالی و افزایش بهره وری و شفافیت در آستان قدس رضوی کمک خواهد کرد، موضوعی که همواره مورد تاکید تولیت محترم و قائم مقام آستان قدس رضوی قرار داشته و دارد.
وی تصریح کرد: دیگر موضوع مطرح شده در این گردهمایی، مربوط است به بحث استقرار نرم افزارهای یکپارچه اطلاعاتی و عملکردی در مجموعه ستاد و موسسات و شرکتهای فرهنگی و اجتماعی، در امتداد اقداماتی که تا کنون در شرکتهای اقتصادی آستان بوقوع پیوسته که اتفاقا این موضوع هم مرتبط با بحث ارتقای نظم و انضباط مالی و کمک به شفافیت در آستان قدس رضوی می باشد.  در مجموع امروز  اتفاقات خوبی در سطح  موسسات و شرکت های آستان قدس رضوی در این زمینه رخ داد و مدیران شرکت ها و موسسات آستان قدس رضوی موظف شدند تا همکاری کاملی را برای انجام برنامه های مطرح شده در مجموعه تحت مدیریت داشته باشند .
وی ادامه داد: در سطح ۲۴ موسسه فرهنگی و اجتماعی آستان قدس رضوی از  سال ۹۲ تا پایان سال ۹۶ بالغ بر سه هزار فرصت شغلی   ایجاد شده است که در حدود ۲هزار و پانصد شغل آن فقط در موسسه تامین و پشتیبانی آستان و در سال ۹۵جذب شدند . 
این مقام مسئول در آستان قدس رضوی بیان داشت: سال آینده برنامه مجامع ۷۰شرکت و موسسه آستان قدس تا پایان خردادماه سال ۹۸ برگزار خواهد شد که به لحاظ زمان برگزاری در طول سال های گذشته بی نظیر خواهد بود و انشالله با همت دست اندکاران سال آینده هیچ مجمع معوقه ای نخواهیم داشت و مدیران در سطوح مختلف می توانند پس از برگزاری مجامع لغایت خرداد سال آینده با تمرکز کاملی به برنامه ها و فعالیهای جاری خود بپردازند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.