۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 641504

همدان- علیرضا حسن پور گفت: تعزیزات حکومتی با همکاری اصناف و سایر نهادهای نظارتی عزم جدی در مبارزه با قاچاق کالا و غیره برای پیشگیری از ایجاد مشکل در بازار تولید و اشتغال استان دارد که تشکیل تعداد کثیری پرونده در این حوزه تایید کننده این روش قاطع برخورد با مخلان اقتصادی در استان است.

قاچاقچی پوشاک در همدان جریمه شد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا حسن پور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: با رصدی که از بازار و دریافت گزارش‌های مردمی در روزهای اخیر  داشتیم موفق به شناسایی فردی شدیم که ۵۳۸ دست کاپشن خارجی و ۸ هزار و ۹۹۵ عینک آفتابی را قاچاقی وارد استان کرده بود که با حکم قضایی، فرد قاچاقچی به همراه کالاهای قاچاق دستگیر شد.

وی افزود: کاپشن و عینک‌های قاچاق با یکدستگاه خودروی سنگین به روش جاسازی به استان حمل شده بود که ارزش  آن در حدود یک میلیارد و ۷۰۸ هزار و ۳۵۹ ریال بود. کالاهای قاچاق به نفع دولت ضبط شد.

 وی افزود: بر اساس رای صادره ازشعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا وارز تعزیرات،  قاچاقچی کاپشن و عینک های قاچاق به ۲ میلیارد و  ۴۰۷ میلیون ۲۰۰ هزارریال جزای نقدی محکوم شد؛ یعنی افزون بر ضبط کالای قاچاق به نفع دولت قاچاقچی هم جریمه شد.

 حسن پور گفت: بر اساس قانون تعزیزات حکومتی نقش نظارتی بر بازار دارد و با همکاری اصناف و سایر نهادهای نظارتی کنترل و تنظیم قیمت های بازار را اجرا می‌کند تا مانع از اخلال در نظام تولید و اشتغال کشور شود که بر این اساس پرونده های تشکیل شده در تعزیرات استان همدان  و رای های صادره، تایید کننده برخورد قاطع با مخلان تولید و اشتغال استان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.