سید نجم الدین محمدیبا اشاره به اینکه به طور متوسط روزانه ۱۸۰۰ تا ۲ هزار نفر به گرمخانه‌ها مراجعه‌ می‌کنند، گفت: بیشتر کارتن‌خواب‌ها در مناطق ۱۲،‌۱۶، ۱۵ و ۱۹ هستند.

اسکان روزانه ۲ هزار کارتن خواب در گرمخانه‌های پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سیدنجم‌الدین محمدی مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران درخصوص گرمخانه‌های شهر تهران گفت: تعداد گرمخانه‌ها را افزایش داده‌ایم و گرمخانه‌های جدیدی در منطقه‌های ۱۲ و ۱۹ احداث کردیم. 

وی با بیان اینکه با سرد شدن هوا گشت‌ها فعالتر می شوند، گفت: افرادی که شبها بیرون مانده باشند را جمع‌آوری و به گرمخانه‌ها منتقل می‌کنیم. 

به گفته مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران زمانی که دمای هوا زیر ۵ درجه باشد روزها نیز به این افراد خدمات می‌دهیم. 

وی با اشاره به اینکه به طور متوسط روزانه ۱۸۰۰ تا ۲ هزار نفر به گرمخانه‌ها مراجعه‌ می‌کنند، گفت: بیشتر کارتن‌خواب‌ها در مناطق ۱۲،‌۱۶، ۱۵ و ۱۹ هستند.

محمدی از شهروندان خواست هنگامی که کارتن‌خوابی را در سطح شهر دیدند با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و اطلاع دهند. 

مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در بخش دیگر سخنانش در خصوص ساماندهی گلفروشان در سر چهارراه گفت: گلفروشان بزرگسال متکدی نیستند که ما بتوانیم آنها را جمع‌آوری کنیم. 

وی درخصوص جمع‌آوری متکدیان گفت: این کار مدام در حال انجام است، متکدیان را جمع‌آوری و به کمیته امداد،‌بهزیستی و اداره اتباع تحویل می‌دهیم. 

محمدی تاکید کرد که جمع‌آوری متکدیان متوقف نمی‌شود. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.