خراسان شمالی- حجت الاسلام محمدعلی سالاری گفت: مراسم محورز ۱۲ بهمن در ۲۲ نقطه شهری استان برگزار می شود.

اجرای ۱۱۷ عنوان برنامه در خراسان شمالی طی دهه فجر
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام محمدعلی سالاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در نشست خبری به مناسبت چهلیمن سالگرد انقلاب اسلامی گفت: برای پایداری جبهه انقلاب اسلامی نیاز است که مسئولین نیز مانند مردم در صحنه حضور پیدا کنن  و پیگیر مسائل جدی در کشور باشند.
وی افزود: اگر دشمن امیدی داست که مردن ایران جشن ۴۰ سالگی انقلاب نمی بینند هیچ گاه علنی وارد صحنه نمی شد اما دشمنان می دانند که نردن مانند همیشه در صحنه حضور دارند از همین جهت علنی برنامه های خود را اجرا می کنند.
سالاری به برنامه های این استان همزمان با چهل سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: همزمان با این ایام، ۱۱۷ عنوان برنامه در قالب کارگروه های فرهنگی و هنری، روحانیت و حوزه، اموزش و بسیج مردمی برپا می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: این برنامه ها شامل ۱۵ هزار و ۷۰ فعالیت در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اقتصادی است.
سالاری اظهار داشت: بیشترین برنامه ها در شهرستان بجنورد، شیروان و راز و جرگلان است.
وی راه اندازی کاروان انقلاب، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، جشن بزرگ انقلاب، جشنواره قرانی کودک و نوجوان و ۱۰ شب ۴۰ مسجد و بازی های بومی محلی به صورت ملی را از جمله برنامه های ایام مبارک دهه فجر در استان عنوان کرد.
وی ادامه داد: مراسم ۱۲ بهمن در ۲۲ نقطه شهری استان برگزار می شود که این برنامه ساعت ۹صبح در میدان شهید بجنورد آغاز می شود.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.