۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 641876

بررسی قیمت روز مسکن در تهران حاکی از آن است که یک واحد ۱۰۳ متری در اختیاریه به قیمت ۱.۳ میلیارد تومان و آپارتمان ۵۰ متری در کرمان به قیمت ۴۱۲ میلیون تومان معامله شده است.

قیمت روز مسکن ۱۳۹۷/۱۱/۹

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در اختیاریه یک واحد ۱۰۳ متری با عمر ۲۵ سال به قیمت یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان فروخته شده است. هر مترمربع از این واحد مسکونی حدود ۱۳ میلیون تومان در زمان امضای قرارداد قیمت داشته است.

یک واحد مسکونی ۸۳ متری که دو سال از ساخت آن می‌گذرد واقع در ازگل به قیمت ۷۶۵ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۹ میلیون و ۲۳۳ هزار تومان)، آپارتمان ۸۱ مترمربعی واقع در شهرک ولیعصر با عمر یک سال به قیمت ۹۳۰ میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود ۱۱ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان، واحد مسکونی ۷۶ متری ۱۷ ساله در آپادانا به قیمت ۷۶۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۱۰ میلیون تومان) و واحد ۹۸ متری ۴۳ ساله در فاطمی به قیمت ۵۴۵ میلیون تومان (هر مترمبع حدود ۵ میلیون و ۵۶۹ هزار تومان) معامله شده است.

همچنین یک واحد ۶۶ متر با عمر ۲ سال در منطقه ۱۶ به قیمت ۳۹۰ میلیون تومان، آپارتمان ۸۹ متری نوساز در ارامنه جنوبی ۶۴۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۷ میلیون و ۲۱۱ هزار تومان) و واحد ۵۰ متری ۱۷ ساله در تهرانپارس به قیمت ۴۴۹ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۹ میلیون و ۶۸ هزار تومان) فروخته شده است.

در استاد معین یک واحد ۶۱ متری با عمر سه سال به قیمت ۵۳۹ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۸ میلیون و ۸۶۵ هزار تومان) معامله شده است. در کرمان نیز یک واحد ۵۰ متری ۲ سال ساخت به قیمت ۴۱۲ میلیون تومان (هرمترمبع حدود ۸ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان) در سامانه کد رهگیری ثبت معامله شده است.

یک واحد مسکونی ۵۴ متری ۷ ساله در منطقه ۱۹ به قیمت ۵۵ میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود یک میلیون و ۱۸ هزار تومان معامله شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.