البرز- فرشاد فلاحت زاده ضمن انتقاد از عملکرد فنی تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا گفت: از ابتدای رقابت ها در مرحله گروهی پیروزی ما برابر تیم های درجه ۲ و ۳ آسیا بدست آمد که این موضوع برای ایران به عنوان تیم نخست آسیا افتخاری ندارد.

پیروزی برابر تیم‌های درجه ۲ فوتبال آسیا افتخار نیست

فرشاد فلاحت زاده ملی پوش اسبق فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: ژاپن نخستین حریف حرفه ای ایران در جام ملت ها بود که بدون شک اختلاف ما با ژاپن در حد ۳ گل نبود و انتظار بازی آرام و منطقی تری از بازیکنان ایران داشتیم.

فلاحت زاده با بیان این که تیم ملی پس از دریافت گل به بازی احساسی روی آورد گفت: در چنین شرایطی بازیکنان باید با آرامش نتیجه را عوض کنند اما از آن جا که باتوجه به نتایج بدست آمده خود را از پیش برنده می دانستیم نتوانستند احساسات خود را کنترل کنند.

وی با اشاره به عدم وجود تاکتیک خاص در بازی های اخیر تیم ملی گفت: اغلب گل های ایران در این رقابت ها به خصوص در بازی مقابل چین بر حسب اتفاق به ثمر رسید و تاکتیک خاصی را در فاز هجومی مشاهده نکردیم.

بازیکن سابق تیم استقلال وبهمن کرج ضمن ارزیابی عملکرد ۸ ساله کیروش در ایران گفت: کیروش مربی بزرگی است اما باید پذیرفت در دو جام ملت ها و دو جام جهانی که روی نیمکت تیم ملی بود به نتایج دلخواه دست نیافتیم.

فلاحت زاده تصریح کرد: فدراسیون همواره تلاش کرد تا از ورود حاشیه به تیم ملی جلوگیری کند و تاحدی هم موفق بود اما باید پذیرفت ماموریت کیروش پس از جام ملت ها در ایران به پایان رسیده است.

وی در خصوص بهترین گزینه جانشینی کیروش در تیم ملی گفت: با توجه به ظرفیت های موجود به نظر می رسد یک مربی خوب داخلی هم می تواند این نتایج را تکرار کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.