در دیدار دبیرکل کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین با دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره آخرین تحولات فلسطین و نوار غزه بحث و تبادل‌نظر شد.

دیدار دبیرکل کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین با سید حسن نصرالله

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «ایمن صلاح الششنیه» (ابویاسر) دبیرکل کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین به دیدار  «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله رفت.

بر اساس گزارش «العهد»، در این دیدار درباره اوضاع فلسطین و نوار غزه بویژه راهپیمایی‌های بازگشت و آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن صهیونیستی صحبت شد.

نصرالله در این دیدار عملیات «کمین پرچم» را که مجاهدان کمیته‌های مردمی انجام دادند، ستود و بر موضع ثابت حزب‌الله در حمایت از گروه‌های مقاومت در این نبرد سرنوشت‌ساز تأکید کرد.

در عملیات منحصر به فرد مقاومت فلسطین در فوریه سال گذشته (2018)  یک نظامی صهیونیست کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند. طی این علمیات معروف به کمین پرچم، مقاومت فلسطین در میله یک پرچم مواد منفجره، تعبیه و به دور از چشم نظامیان اسرائیلی، در زمانی مناسب در حصار مرزی (روی سیم‌های خاردار) نصب کرد. زمانی که نظامیان صهیونیست برای برداشتن این پرچم اقدام کردند، منفجر شد و در نتیجه آن یک نفر کشته و چند نفر زخمی شدند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.