ایلام- کریم لاله ماژین گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۵۰ میلیارد ریال به مراکز طرف قرارداد استان پرداخت شده که ۳۱۰ میلیارد ریال آن مربوط به ۹ ماهه امسال است.

مدیریت درمان ویترین اصلی تأمین اجتماعی است

به گزارش قدس آنلاین،  کریم لاله ماژین مدیر درمان تأمین اجتماعی شامگاه چهارشنبه در آیین جشن بزرگ ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی که به میزبانی تأمین اجتماعی برگزار گردید، اظهار داشت: از این میزان ۳۱۰ میلیارد ریال آن مربوط به ۹ ماهه امسال است و ۱۰۰ میلیارد ریال نیز با حمایت استاندار جذب مدیریت درمان استان شد.   

وی با بیان اینکه مدیریت درمان ویترین اصلی سازمان محسوب می شود، گفت: در جریان سفر وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان کلنگ درمانگاه مهران به زمین زده شد، اما به علت پاره ای از مشکلات در یک پروسه زمانی فعالیت اجرایی پروژه متوقف شد اما به زودی پیمانکار جدید مشخص و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

لاله ماژین یادآور شد: پروژه درمانگاه دره شهر نیز در حال انتقال سند به نام سازمان تامین اجتماعی هستیم و در حوزه درمان مستقیم نیز دی کلینک میدان میلاد، درمانگاه شماره ۲ و درمانگاه دهلران در حال ارائه خدمات به جامعه هدف هستند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی به بیمارستان شهدای زاگرس ایلام اشاره کرد و گفت:این بیمارستان با مشکلات فراوان افتتاح شد اما نارضایتی های بوجود آمده که این چالش ها را به سازمان منعکس نموده ایم و سازمان نیز این مورد را جز اولویت های کاری قرار داده است.

به گفته لاله ماژین در بخش درمان غیر مستقیم ۹۰ درصد مراکز طرف قرارداد ما هستند هچنین دی کلینک ایلام تنها مرکزی است که در جراحی های بستری حائز مقام اول در کشور شد.

وی با بیان اینکه امسال نیز در خدمات پرستاری رتبه اول کشوری را کسب کردیم، گفت: اربعین امسال بیش از ۲۷ هزار خدمت به زائران ارائه شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.